Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Kan uppenbart inte se denna reklam med Firefox och Ghostery.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi får ursäkta DIF anhängarna lite. Det har ju inte gått särskilt bra för dom i någon sport den senaste tiden![]()
Bajen? Ligger inte det i sydtyskland?
Du följer inte fotbollen? dom spelade fortfarande bra mot Elfsborg trots förlust samt vann hemma mot Giffarna. Trots en stabil öppning är dom fortfarande enbart ett gäng plastanhängare men det är ändå ingen nyhet.
Nja jag hade inte säkert kunnat säga om det gällde fotboll eller hockey heller.Du bor inte under en sten så du kan omöjligt inte veta vad AIK är oavsett hur ointresserad du vill låtsas vara.
Jag skulle helst undvika att se Geggamojas vidriga avatar när jag surfar sporthoj. Kommer att blunda när jag ser den tills problemet är åtgärdat.
Mvh
2 matcher kan man inte utgå ifrån. Vafan åtvidaberg ligger ju Etta haha.
Kolla hur det gick för dom förra säsongen, och kolla bara hockeyn![]()
Nja jag hade inte säkert kunnat säga om det gällde fotboll eller hockey heller.
Vad det gäller reklam kan man lägga adserver.adtech.de till blockerade så syns den inte.
Bajen är väl världsmästare på o inte vinna några mästerskap...![]()
Ja där ser man.Nej inte jag heller, för AIK har både fotboll o hockey med mera.
Nej, men likväl är vi störst!
Till skillnad mot lag som tex Djyrgården som blev lite populära att hålla på bland ungar när en del SM-guld togs. Men det hela syns ju ganska bra när man tittar på publiksnitt. och att 8000 på hovet förra året sjöng "alltid oavsätt, förevigt djurgården" och sen pissa på sitt lag och ge ut det sämsta publiksnittet på flera år i kvalserien när laget behövde dom.Plastfans och en genomrutten organisation där man kommer bli inneboende på Nya söderstadion nästa år.
Klart som fan medisarna lämnar klubben när det ser ut som det gör, FÖR ÄR MAN BRAT VILL MAN JU INTE VARA HEMLÖS!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |