Smakfull MV?

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Surfar omkring på diverse hojforum när jag plötsligt får se en bild som gör att jag sätter kaffet i halsen. Hur i hela friden kan man få till denna vackra lackering som kryddats med en stegrande pålle :4skrika

Det borde vara olagligt att våldta en italienare på det sättet :)

Bifogat

• mv_ferrari_c.jpg
    mv_ferrari_c.jpg
    83.3 KB · Visningar: 1,218
Maranello skrev:
Surfar omkring på diverse hojforum när jag plötsligt får se en bild som gör att jag sätter kaffet i halsen. Hur i hela friden kan man få till denna vackra lackering som kryddats med en stegrande pålle :4skrika

Kräkkänsla.. :zpy :zpy

Maranello skrev:

Asså..baah....han ...näää.....

:zpy :kulspruta :gråta

Haha, har de pixlat bort hans ansikte så att han inte ska bli dödshotad av fanatikerna. :lol

Last edited:
:skrämd -> :dummer

Det måste finnas nåpon paragraf i någon lagtext som gör sådana här skändningar olagliga!!! :hördu

Neutral skrev:
Haha, har de pixlat bort hans ansikte så att han inte ska bli dödshotat av fanatikerna. :lol
Jag pixlade bort nyllet för att minska risken för terrorattentat :)
Ägaren ska enligt uppgift vara italienare vilket nästan gör det hela ännu mer anmärkningsvärt :lol

"Oooh gud va farligt".
Va är de som gör mv agusta så gudomligt?
Det komiska är att vissa som hatar ducati här inne älskar mv, fast de har nästan lite samma ideologi om sina gudalika märken :va..... men vad vet ja, ja är ju inte en av dom utvalda :rolleyes:

Migael skrev:
Va är de som gör mv agusta så gudomligt?
Det hade varit precis lika fult på en jappsmoppe, men eftersom en MV är hyggligt ovanlig så blir det ännu värre tycker iaf jag.... over and out.

Maranello skrev:

Inte speciellt snygg

Första tanken..

logomcd.gif

sponsrad kanske?

Det första Jag skulle göra om Jag vann 10 mille är att köpa en MV och ha motorbåge, wheeliebar samt kåpor skrapade där efter...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien