Chris Ash
Kapten Gars
Är det jag som är blind eller var det ingen inbjudan till denna tävling i senaste IB? Har den redan skickats ut? Om denska ut 30 dagar före borde den ju varit med 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jalle skrev:Häng inte upp er på det nu pöjka.
Betala in 1200:- (Serieanmäld) 1500:- (enstaka tävling) på
PG 6250-5.
Glöm inte att ange NAMN, KLASS och STARTNUMMER för att er anmälan skall bli godkänd och registrerad.
Skynda, det ryktas om STOOOR tillströmning av racesugna till Falkenbergstävlingen.
Jalle skrev:Skynda, det ryktas om STOOOR tillströmning av racesugna till Falkenbergstävlingen.
Chris Ash skrev:Ok, behövs det inga klubbstämplar och sånt då?
Jalle skrev:Nej, du anger bara klubbens namn på anmälningsblanketten.
Chrille skrev:Det tror jag inte på! Klubbstämpel ska så vitt jag vet bifogas med anmälan till enstaka tävling. Det var bara serieanmälan till SM som kunde skickas in utan. SO-serien skulle stämplas...
Chrille skrev:Ännu enklare är att anmäla dig med stämplad blankett för säkerhets skull. Du blir inte diskad för att du har stämpeln...
Jalle skrev:...
Förresten, är du SO-serieanmäld? Varför såg jag då inte lockarna fladdra på Jyllandsring?
Chrille skrev:Xeno, jag är precis som du serieanmäld i båda serierna och har föskottsbetalat via SO. Jag gör inte ett skit innan tävlingen såvida jag inte behöver avanmäla mig och jag räknar kallt med att mitt deltagande i SM-serien är självklart.
Så MÅSTE det vara.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti