SM/SO 2009: Falkenberg

195.JPG

Ekerfälg på en sporthoj?:va Ser jag i syne eller är det något nytt?

/HW

Ekerfälg på en sporthoj?:va Ser jag i syne eller är det något nytt?

/HW

Nae, det är la typ samma som grevens bakfälg.

184.JPG

Sjyssta bilder Rundik! :tummenupp Jag kommer upp i morgon och hjälper till med plåtandet. :)

Tackar:krama
Då får jag glo på dina imorgon för jag skall fota häst-hopptävling imorgon:huvet så det blir inget falken för mig.

Last edited:
AAh, va fan var det... 7 vurpor i chikanen...

Gick det bra för han som blev liggande i början???

På kvällen var det ännu bara en Junior 125 som hade startförbud för söndagen men får se på förmiddagspassen om alla är med igen.

Man kunde ju hoppas att dom la sig på asfalten...det är ju som att dra en grinig elefant när dom ligger i fållan...och man vill ju inte att gulflaggan ska vara där mer än nödvändigt.

Ny dag och får hoppas dom lärde sig efter gårdagens röra :)

Grattis alla vinnare och medtävlande. :tummenupp Men det var ju ett jävla vurpande i chikanen! Grattis Stensmo till 250 vinsten.

hur e de med Ove? i SST600 hörde att han dammade av i snabbhögern...

X var igår på Varbergs Lasarett och hade väldigt ont (väldigt). Framför allt i bröstkorgen och delvis rygg, samt även handled, och allmänt blåslagen. Flyttades enl uppgift till obs-avdelning senare under kvällen.

Dom drog av uppe på toppen på Nyhem precis innan esset och dammade in i däckvallen, eller det var där vi hämtade dom och hojarna, illa ställe att gå av, 5 meter längre fram vore bättre med längre till däcken.
Bägge gick iväg till VBG men bara X? som fick bli kvar?

Hoppas det bara är ordentliga blåmärken och inga brott. Krya på dig

Ny dag och får hoppas dom lärde sig efter gårdagens röra :)
Rookie 1000 föregick inte med ett gott exempel direkt. Har aldrig varit med om något liknande. Hojar överallt, rödflagg, krasch på warm-up och sen nästan exakt samma sak på söndagen :crash

Undra när de ska sluta bygga om banor och lägga 90 graders kurvor som första sväng efter starten... :rolleyes:

Rookie 1000 föregick inte med ett gott exempel direkt. Har aldrig varit med om något liknande. Hojar överallt, rödflagg, krasch på warm-up och sen nästan exakt samma sak på söndagen :crash

Undra när de ska sluta bygga om banor och lägga 90 graders kurvor som första sväng efter starten... :rolleyes:

Han som ritade en chikan efter star/mål har säkert provosion på kåpor av Greven eller något :)

Hur fan tänker man när man bygger så?
Det tar ju tvärstop in i chikanen och det är som gjort för att folk ska köra ihop.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back