SM/SO 2009: Falkenberg

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Last edited by a moderator:
Det går ju inte så jättesnabbt än.

Första passet säger ju iofs inte så mycket. De flesta kommer ju kapa 1-2 sekunder, speciellt de som inte har tränat där innan iår.

Jag tror det här kommer att bli en stor helg. Daniel Persson kommer med stor sannolikhet att ta hem segern i 250GP och därmed sin första seger någonsin efter miljoner andraplatser. Det betyder också att han ska uppfylla sitt löfte att klippa av sig sitt snart 1 meter långa hår (typ)!
Om han vinner så får ni som är där banne mig se till att det han blir friserad på prispallen! :banana

R1000 Per Klippinge vinnare denna vecka med är väl ett rätt säkert tips (Go Per!)

Var en hel del avåkningar och hämtningar för oss på skamkärran men förutom en Suzuki som fått motorkåpan knäckt med allt motorjobb det innebär så verkar de flesta mest haft stukat ego och ingen större fara.

Mellan R600 och R1000 var det väldigt nära tidsmässigt imponerad av R600 åkarna i topp.

Caroline körde bra men efter en vurpa i förmiddags så kanske hon höll tillbaks lite på eftermiddagen?

Fasen med tanke på R1000 träningstider så ångrar man lite att man jobbar på banan istället för kör.....får väl bli till hösten!

Benny på skamkärran (Satan vad jag bränt mig i solen idag!)

De verkar bara sända lokalt runt banan på 101,0.

Tiderna som lagts upp på Mylaps för Superbike-kvalet stämmer inte. Det visades andra, snabbare tider, i depån.

Kommentatorn är han som brukar kommentera STCC och Pro Superbike på TV, riktigt bra :)

De verkar bara sända lokalt runt banan på 101,0.

Tiderna som lagts upp på Mylaps för Superbike-kvalet stämmer inte. Det visades andra, snabbare tider, i depån.

Kommentatorn är han som brukar kommentera STCC och Pro Superbike på TV, riktigt bra :)

Stämmer placeringarna då?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!