SM Roadracing Falkenbergs Motorbana 16-17 augusti!

Michael.S

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2013
Ort
Varberg
Hoj
Superduke -08 / CBR600RR -03
Fint kört där Mozz! :)
fint väder var det ju också :yoparty
men vafan... klarar inte superbike killarna lite regn? :D
vi stod ju fantastiskt länge under tiden dom forslade bort vatten och blev blöta som fan och så ställs det in !! mindre regn + mindre vatten på banan än när 125cc klassen körde ju! :)
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Kan meddela att tre race blev inställda p.g.a. kraftigt regn på söndag eftermiddag. Det var Superbike, Rookie 600 samt Speedster cup.
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Bäckström och Duerlund måste ha kört riktigt grymt i Superstock 600, enligt raceresults så varvade dom alla övriga förare i startfältet :tummenupp

//Nitrous
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
FANTASTISKT. Sista varvet verkade vara ett hårigt varv. Otroligt bra!!! GRATTIS MOZZ

Jo du Erik, rökte två man på sista varvet som båda var JÄTTE överraskade när jag rök om! Båda hade depåsignaler att det var betryggande avstånd bakåt! NOT!!!!!:)

- - - Updated - - -

Fifan va bra kört, 5:a igår och 3:a idag:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Längtar efter racerapporten:)

TACK!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Bäckström och Duerlund måste ha kört riktigt grymt i Superstock 600, enligt raceresults så varvade dom alla övriga förare i startfältet :tummenupp

//Nitrous

De höll ett fläskigt tempo! Och det är dem jag har att tacka för tredjeplatsen; efter bara 12-13 varv fick jag blåflagg, och TJO pep de om!! Och DÅ vaknade jag och kunde börja köra fort jag med!!!
- VA???? Går det att köra SÅÅÅÅÅ fort!!!!

- - - Updated - - -

Finns det resultatlistor någonstans? :va

RAceresults.nu
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Du körde fiiint, mitt depåstöd vilar nu hos mig
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
De höll ett fläskigt tempo! Och det är dem jag har att tacka för tredjeplatsen; efter bara 12-13 varv fick jag blåflagg, och TJO pep de om!! Och DÅ vaknade jag och kunde börja köra fort jag med!!!
- VA???? Går det att köra SÅÅÅÅÅ fort!!!!
Grymt kört Mozz!
 

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
Panigale 899
Fint kört där Mozz! :)
fint väder var det ju också :yoparty
men vafan... klarar inte superbike killarna lite regn? :D
vi stod ju fantastiskt länge under tiden dom forslade bort vatten och blev blöta som fan och så ställs dnet in !! mindre regn + mindre vatten på banan än när 125cc klassen körde ju! :)

Ja tyvär var det några som inte ville att racet inte skulle bli av.. Jag stog redo ute vid depån efter vårt möte där dem sa att vi skulle köra och blev avisad! Vågar man inte köra så behöver man inte köra anser ja och låt oss som vill göra det!

//#169
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
TACK Samuel, tack!!!!:tummenupp

Ditt race blev kort tror jag bestämt….:huvet

Ja det blev inte långvarigt :näsblod Han med en del ändå på ett halvt varv... Bra start, 4:a in i startchikanen, Niclas vurpar framför mig ut ur chickanen och jag kör över benen på honom :3freak (det gick som tur va bra med honom) och jag håller mig på benen. 3:a i superstock600 är inte vardagsmat så nu ska det åkas :D men kommer inte längre än till högfartshögern på baksidan innan cykeln försvinner och hej vad det går ut i spenaten :( så jag kunde stå och kolla på din uppkörning därifrån :) Men om jag hade varit kvar så hade du aaaldrig hunnit ikapp :crash
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ja det blev inte långvarigt :näsblod Han med en del ändå på ett halvt varv... Bra start, 4:a in i startchikanen, Niclas vurpar framför mig ut ur chickanen och jag kör över benen på honom :3freak (det gick som tur va bra med honom) och jag håller mig på benen. 3:a i superstock600 är inte vardagsmat så nu ska det åkas :D men kommer inte längre än till högfartshögern på baksidan innan cykeln försvinner och hej vad det går ut i spenaten :( så jag kunde stå och kolla på din uppkörning därifrån :) Men om jag hade varit kvar så hade du aaaldrig hunnit ikapp :crash

Det är tur att inte du hinner med så mycket på varje halva varv!!! Skönt att det gick bra med dig. Och Niklas! Hojen då? Klar till Sviestad?
 

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Ort
Mölndal
Hoj
R1 1999 såklart!
Ja det blev inte långvarigt :näsblod Han med en del ändå på ett halvt varv... Bra start, 4:a in i startchikanen, Niclas vurpar framför mig ut ur chickanen och jag kör över benen på honom :3freak (det gick som tur va bra med honom) och jag håller mig på benen. 3:a i superstock600 är inte vardagsmat så nu ska det åkas :D men kommer inte längre än till högfartshögern på baksidan innan cykeln försvinner och hej vad det går ut i spenaten :( så jag kunde stå och kolla på din uppkörning därifrån :) Men om jag hade varit kvar så hade du aaaldrig hunnit ikapp :crash


Jag som trodde det gick o köra hur fort som helst i den kurvan :näsblod Usch där går det äckligt fort, tur att det gick bra med dig!
 

hailwoodreplica

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2010
Ort
falkenberg
Hoj
ducati900ss-96
Någon som vet vad som hände med Ducati hojarna? Hörde ett illasinnat rykte att de körde sönder motorerna på träningen! Men det vet vi väl alla att en ducce bara går o går:rolleyes:
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top