SM Roadracing Falkenbergs Motorbana 16-17 augusti!

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Ort
Horred
Hoj
Kawa Z900
Stark abstinens efter att köra bana så jag får väl dyka upp med ungarna för att bli ännu mer lockad o längta ännu mera efter körningen den 24/8! :hej
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Syster Flora har stödet, förlåt herr Mozz :krama
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Du Mozz, du som har koll på allt där, behöver man fortfarande ta med sig en packe porslinsproppar eller har dom bytt ut dom gamla antika elskåpen från den tiden Jesus gick i kortbyxor?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Du Mozz, du som har koll på allt där, behöver man fortfarande ta med sig en packe porslinsproppar eller har dom bytt ut dom gamla antika elskåpen från den tiden Jesus gick i kortbyxor?
Spik och enkrona funkar
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Jag kommer på söndag och kikar. Är det ok väder så hojar vi ner med en grupp på ca 10-20 pers. Regnar det åker vi bil. Ser fram emot grym racing!:rock
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du Mozz, du som har koll på allt där, behöver man fortfarande ta med sig en packe porslinsproppar eller har dom bytt ut dom gamla antika elskåpen från den tiden Jesus gick i kortbyxor?

Porslinsproppar är det, såklart! Finns det något annat????:confused:

- - - Updated - - -

Jag kommer på söndag och kikar. Är det ok väder så hojar vi ner med en grupp på ca 10-20 pers. Regnar det åker vi bil. Ser fram emot grym racing!:rock

Tufft, åka gäng!!! I like!!!!
 
Last edited:

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Porslinsproppar är det, såklart! Finns det något annat????:confused:

Klart som fan, det var en dum jävla fråga egentligen, vad hade jag förväntat mig för svar när man frågar någon som är nästan lika gammal som Jesus.

Googla på jordfelsbrytare ..... please
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Klart som fan, det var en dum jävla fråga egentligen, vad hade jag förväntat mig för svar när man frågar någon som är nästan lika gammal som Jesus.

Googla på jordfelsbrytare ..... please
Dom antika elcentralerna föregicks av moderna centraler med jordfelsbrytare. Dom fördelade bara en 3 fas 16 a anslutning.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Klart som fan, det var en dum jävla fråga egentligen, vad hade jag förväntat mig för svar när man frågar någon som är nästan lika gammal som Jesus.

Googla på jordfelsbrytare ..... please

Har jordfelsbrytare och porslinssäkringar något med varandra att göra???? Kan man inte ha porslinssäkringar och jordfelsbrytare???
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Skit i det nu iaf, dom gamla centralerna som var förr var ju under all kritik, det har ju hänt att man fått åka in till Falkenberg och köpa proppar.
En del blir ju ganska tungt belastade samtidigt som det har ösregnat i dom och genast har en ny propp gått.
Då har man vart ute och trätt en påse över den, sen kommer nån och tar bort samma j-a påse och proppen går igen ..... jaja, nu har jag gnällt färdigt.
Hoppas alla får en kul helg på banan och även vid sidan om den :fyllisar
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Hade tänkt att jag skulle följa tävlingen på amigo.se. Men jag kan inte hitta den bland kommande tävlingar... :va :rodnar

Kommer inte tiderna på amigo.se? Var hittar man annars live-tider? :va
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Skit i det nu iaf, dom gamla centralerna som var förr var ju under all kritik, det har ju hänt att man fått åka in till Falkenberg och köpa proppar.
En del blir ju ganska tungt belastade samtidigt som det har ösregnat i dom och genast har en ny propp gått.
Då har man vart ute och trätt en påse över den, sen kommer nån och tar bort samma j-a påse och proppen går igen ..... jaja, nu har jag gnällt färdigt.
Hoppas alla får en kul helg på banan och även vid sidan om den :fyllisar

Extragnäll: Och sedan, när någon skaffat proppar, glömmer man sätta i kontakten till de sprillans nya däcksvärmarna.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Har jordfelsbrytare och porslinssäkringar något med varandra att göra???? Kan man inte ha porslinssäkringar och jordfelsbrytare???


har du fått ngt tids-schema för helgen? Vilka tider gäller imorgon?

Edit: hittade schemat på hemsidan men endast för lör-sönd, jag vill gärna ha schemat för imorgon då jag å grabben tänkte komma bort å kika lite på träningen:tummenupp
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ja, idag har du inte träffat mig iaf, sitter fortfarande kvar på jobbet….:)

Gick runt och letade men hittade inte dig så jag knallade över till k åkesson och tjötade lite med honom istället:) igel kom ju inte idag heller. Letar upp dig imorgon! Har du kaffebryggaren med dig?:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Gick runt och letade men hittade inte dig så jag knallade över till k åkesson och tjötade lite med honom istället:) igel kom ju inte idag heller. Letar upp dig imorgon! Har du kaffebryggaren med dig?:tummenupp

På söndag är jag rustad till tänderna!!!!!:tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top