SM premiär på A-Torp

Bennybåge skrev:
suger med den 2:e ju...
Går inte Veidec premiären då också?

Hur fan skall jag kunna köra på Knutstorp samtidigt som Anderstorp??
Stor miss i planeringen tycker jag....

jag kan köra std 600 racet åt dig då.. för vi är ju ganska lika.. :va :va
 
Bingo skrev:
Kan du inte lägga upp en ny tråd med de filmerna? Det var länge sedan man fick njuta av dem.
Nu ska vi gräva i hårddisken och leta upp några förnedringsfilmer :D
 
GSXR1100R skrev:
Nu ska vi gräva i hårddisken och leta upp några förnedringsfilmer :D

Javisst, klamra du dig fast vid det du. Det är nämligen ungefär lika sannolikt att det kommer att hända igen som att jag kommer att ha en problemfri säsong 2004.
 
Chris Ash skrev:
Javisst, klamra du dig fast vid det du. Det är nämligen ungefär lika sannolikt att det kommer att hända igen som att jag kommer att ha en problemfri säsong 2004.
Moment 22, din fjollmoppe skär och jag varvar dig igen :banana
 
Pelle B skrev:
Vet du om man kan anmäla sitt intresse någonstans, på ARC stod inget...


det kommer nog info i brevlådan februari-mars någon gång eller ib eller att dom slår sig och uppdaterar sin hemsida
 
GSXR1100R skrev:
Nu ska vi gräva i hårddisken och leta upp några förnedringsfilmer :D

Varför dog den här tråden!? För mycket julmat som satt sig i grisfingrarna!?!?
Seså GF (GammelFettot), upp med förnedringen!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top