SM på Falken

PatrikM

Ny medlem
Gick med
3 May 2005
Hoj
DM BIZeta
Bara drygt en vecka kvar och ingen tråd!!

10 dar kvar till Falken och så här ser det ut:

Honda 100 7st
Junior Cup 20 st
125 GP 14 st
Rookie 600 21
Rookie 1000 11
SST 600 23
Suberbike (tot) 11 st

Så kom igen och anmäl er. Kommer snabbast i sängen gills inte.....

//Marklund

Jadu, tyvärr är nog risken stor att våra utländska förare i STK600 och SB inte kommer till Falkenberg nu utan väljer de Nordsika Mästerskapen i Mantorp istället.......

helt otroligt att NM går samma helg som något annat Nordiskt land kör sina egna mästerskap!

helt otroligt att NM går samma helg som något annat Nordiskt land kör sina egna mästerskap!

Och det kommer krocka en gång till när NM på Alastaro går med en deltävling i Danska Mästerskapet samma helg.

Någon som har plats över i sin depåbox under SM helgen (torsdag kväll - söndag)? Alla boxar var redan uthyrda.

Lite ot kanske, men varför är det så svårt att hitta info om SM tävlingarna??? Har inte sett några annonser eller någonting, har SM en egen hemsida, eller är det bara Svemo som gäller?

Kommer gärna som publik :tummenupp

I tid schemat står det superbike lördag? Söndag vet jag att det är pro superbike. Men vilka kör på lördag? de som inte väljer att köra Knutstorp och pro?

I tid schemat står det superbike lördag? Söndag vet jag att det är pro superbike. Men vilka kör på lördag? de som inte väljer att köra Knutstorp och pro?

De som kör Superbike Challenge (5 st) kör på lördagen och får sällskap av PRO gänget på söndagen.

Känns nästan som det vore läge att slå ihop Sbk och R1000 på lördagen, men det kan ju bli en del fartskillnad och Falken är ju kort och har få bra omkörningsställen.

Sugen på ett gästspel i tjocketusen men 3700:- för 6 pass får ju en f.d. smålänning att fundera någon gång extra...

Sugen på ett gästspel i tjocketusen men 3700:- för 6 pass får ju en f.d. smålänning att fundera någon gång extra...

Tja... vad ska man säga för klassiskt...

"Välkommen till verkligheten"

eller kanske "Racing ska vara dyrt!"

eller varför inte "No pain No gain!"

Det finns säkert fler...:4skrika

Däckservice på falken?

Jag hörde ett rykte om att TL-racing inte kommer vara på falken på grund av att det krockar med en rallytävling. Är det någon som vet mer? Kommer Greven att vara där?

Ja Greven ska till Falken enl den info jag fick av honom idag

Jag hörde ett rykte om att TL-racing inte kommer vara på falken på grund av att det krockar med en rallytävling. Är det någon som vet mer? Kommer Greven att vara där?

Jag åker upp nu, och har med lite dunlopdäck. Kommer att vara i närheten av elhojarna.

Back