SM Linköping

Max99

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Hoj
Aprilia Sxv 550, Honda Crf 450
Är det någon som vet hur tidsschemat kommer se ut och är det fri träning på fredag ? Så man vet om man ska ta ledigt då.

Det är ingen träning på fredag enligt Hannes. Lika bra det, jobbigt att köra så många dagar :)

Tävlingsdagarna är 24-25 då är det väl inte tillåtet att träna innan? (förutom ord träningar) Så att alla får samma förutsättningar till träning.. eller har jag fel?

Tävlingsdagarna är 24-25 då är det väl inte tillåtet att träna innan? (förutom ord träningar) Så att alla får samma förutsättningar till träning.. eller har jag fel?

Trodde ev. att det var träning på fredag eftersom det står supermoto på Linköpings hemsida den 23:e och dom hade det förra året .
Kan ju vara nytt folk som inte har kört på den här banan förut, som skulle behöva träna lite också :).

äääh jag har vilat mig i form sen esklilstuna nu så varför svika ett vinnande koncept?

nån som har bra kontakt med vädergudarna? får vi 20 grader och sol hade jag varit tacksam :)

Dom brukar erbjuda "öppen träning" dagen eller typ 1 vecka innan som är öppen för just alla som vill träna. Men det är väl upp till arrangören att avgöra det!

PRIVAT träning är förbjudet en vecka före rejs.
Öppen träning är tillåtet, dvs så länge inte någon nekas.

Skapligt tråkigt att ända åskådarna va jag och 8 polare.. =/ men men borde vara mer utannonserat att det är sm tävling, samt bygga en fet läktare till publik o en speaker! Då kanske vi börjar snacka !!!

Tack för en jävligt rolig tävling! Kanonbana, kanongrus, kanonarrangemang, allt kanon. :) Årets roligaste tävling! :tummenupp

Nu väntar vi bara på fläskiga bilder och filmer!

Tack för en kanon helg, och en rolig säsong (även om den kändes lite kort) Vi ser fram mot nästa års supermoto säsong och hoppas på fler tävlingar. Kanske fler "enklare" tävlngar? // Krigarna :-)

Tack Hannes och alla funktionärer för en kanonrolig tävling och ett superbra arrangemang! Stort tack också till Husa Harry och hans son som hjälpte mig att starta hojen varje gång, vilka killar!

Vi ses nästa säsong!

Bilder från helgen finns nu på http://pean928.dyndns.org/MC/110924motardsm
Tack för en riktigt grym helg! Om ni vill ha någon lr några bilder i full upplösning skicka ett mail till the_wanderer 'at' home.se med namnet på bilden så skickar jag över den/dom (free of charge)

:tummenupp

Bifogat

• IMG_8645.jpg
    IMG_8645.jpg
    66.8 KB · Visningar: 54
  • _MG_9043.jpg
    _MG_9043.jpg
    83.2 KB · Visningar: 53
  • IMG_8676.jpg
    IMG_8676.jpg
    80.3 KB · Visningar: 65
  • _MG_8731.jpg
    _MG_8731.jpg
    87.1 KB · Visningar: 57
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back