SM i Supermoto i Örebro 10-11 Juni

Yasha skrev:
Moi! :tuttar Motardmormor i egen hög person, om man får fråga Mario. :fatta!

Fast jag har ju inte kört med er än... :D

Fast jag ska ju äta :corn och flagga. :lol

Får jag stå med dej :Bugar :Bugar , dom är dumma, :4skrika jävla snorisar :arsele :arsele

elaka är vad dom är :D

som det ser ut just nu så ska det inte vara några problem för mig att inta denna dabbade kurva med termo :)

TERMINATOR skrev:
för trött hoj, ska ta detta år att lära mej detta med motard, sen när jag pluggat klart och bröllopet har varit kan jag fundera på att ta licens.
vad pluggar du nu då? och när blir det bröllop:)

erik skrev:
Shit, om Jocke kallar dig mormor måste du vara gammal. :D
:fatta! spoling. Passa dig :mad:

Det är inte jag som kallar henne det. Det är hon själv. Och mest för att sänka sig själv lite för att sekunden efter slå till som en kobra :hihi

@TERMINATOR: Med fjäsk kommer man låååångt! :krama Det är klart du får stå med mig! Vi kan :corn ihop! Snorungar äter vi till frukost! :D

@Supermuppo: Det är VISST du som kallar mig för mormor, men jag tycker ju det är lite sött. Och ja, jag ÄR fläng. OCH en kobra... :tuttar

Yasha skrev:
@TERMINATOR: Med fjäsk kommer man låååångt! :krama Det är klart du får stå med mig! Vi kan :corn ihop! Snorungar äter vi till frukost! :D

@Supermuppo: Det är VISST du som kallar mig för mormor, men jag tycker ju det är lite sött. Och ja, jag ÄR fläng. OCH en kobra... :tuttar

Tack :pannkyss , ledsen blom jag har fixat en sötare kurvkompis :hihi :hihi

TERMINATOR skrev:
Tack :pannkyss , ledsen blom jag har fixat en sötare kurvkompis :hihi :hihi
Framförallt kurvigare... MOUHAHAHAHAAAAAAAAAAA

Du minns den populära bilden crille tog på Åland, första året, va??? ;)

Jag borde nog dra mig ur diskussionerna nu känner jag, men som en del av er vet så har jag svårt att hålla mig borta från "under-bältet"-ämnen. :D

Jag gillar ABSOLUT TERMINATORS smak, blom kan känna sig brädad. :pannkyss

Från Åland finns både :tuttar och :arsele på bild... :rodnar Man kan ju fråga vad vi (jag?) GÖR där borta egentligen? :va

Men, kommer ni ihåg att den här tråden handlar om SMSM i Örebro i juni?!? :fatta!

Yasha skrev:
Jag borde nog dra mig ur diskussionerna nu känner jag, men som en del av er vet så har jag svårt att hålla mig borta från "under-bältet"-ämnen. :D

Jag gillar ABSOLUT TERMINATORS smak, blom kan känna sig brädad. :pannkyss

Från Åland finns både :tuttar och :arsele på bild... :rodnar Man kan ju fråga vad vi (jag?) GÖR där borta egentligen? :va

Men, kommer ni ihåg att den här tråden handlar om SMSM i Örebro i juni?!? :fatta!

S/M eller SM ??? Eller kanske till och med SM i S/M :D

Funderade ett tag på att hänga med till Åland nästa gång det ska åkas men nu börjar man ju bli rädd. :D

Yasha skrev:
errrhhhhh *host, host*
Ja såklart!!!

ehhhhh, vi kommer även behöva hjälp att bygga om banområdet lite före årets säsong så hjälp till det oxå vore uppskattat :)

erik skrev:
S/M eller SM ??? Eller kanske till och med SM i S/M :D

Funderade ett tag på att hänga med till Åland nästa gång det ska åkas men nu börjar man ju bli rädd. :D
:nicka Come to mama... :hihi

Det är klart du ska hänga med till Åland, det är ett oslagbart vuxenkollo! :)

blom skrev:
jag blir faktiskt glad :)
Vi kan väl vara tre! :D

Supermoto skrev:
ehhhhh, vi kommer även behöva hjälp att bygga om banområdet lite före årets säsong så hjälp till det oxå vore uppskattat :)
Du får väl tala om när, så man kan vara på plats helt enkelt! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back