SM i Supermotard

Barrett skrev:
Vad syftar du på? Vad jag kan se nämner han inte ens engångslicenser i sina inlägg :va
Han skrev typ att "inga problem att köra enstaka tävling" längre upp.

Jag körde Boråsrejset på engångslicens 2003. Men det krävde en hel del övertalning av hr Holm eftersom SVEMO strulat med att skicka ut själva licenskortet så jag löste det t.o.m på plats vilket inte skulle gått.

Supermoto skrev:
Han skrev typ att "inga problem att köra enstaka tävling" längre upp.

Jag körde Boråsrejset på engångslicens 2003. Men det krävde en hel del övertalning av hr Holm eftersom SVEMO strulat med att skicka ut själva licenskortet så jag löste det t.o.m på plats vilket inte skulle gått.

Lugnt och fint nu... :pannkyss :)

Jag skrev i ett tidigare inlägg att vi jobbar på ett uppdaterat reglemente. I fjolårets reglemente stog det, om jag inte missminner mig, att engångslicens inte kan lösas på plats på tävlingsdagen. Hur det kommer att se ut med den biten iår vet jag inte än. "inga problem att köra enstaka tävling" innebär alltså INTE fritt fram för engångslicens, bara att man inte nödvändigtvis måste köra hela serien utan kan välja att köra enstaka tävling på sin helårslicens.

Magnus

Lindhracing skrev:
Lugnt och fint nu... :pannkyss :)

Jag skrev i ett tidigare inlägg att vi jobbar på ett uppdaterat reglemente. I fjolårets reglemente stog det, om jag inte missminner mig, att engångslicens inte kan lösas på plats på tävlingsdagen. Hur det kommer att se ut med den biten iår vet jag inte än. "inga problem att köra enstaka tävling" innebär alltså INTE fritt fram för engångslicens, bara att man inte nödvändigtvis måste köra hela serien utan kan välja att köra enstaka tävling på sin helårslicens.

Magnus
Jag är lugn som en nerdrogad sengångare ;)
Jag skrev ju bara vad du skrivit utan att dra några slutsatser av det!?

Och det du säger nu om att man inte kan lösa licens på plats verifierade jag bara (trots att jag övertalade hr Holm om att låta mig köra Borås ändå). Vi är solklart på samma spår :tummenupp

PS Magnus :7peta Vi hade möte igår ute vid banbygget och vi har nu fått grönt på den mark vi ville ha för att få ihop totalt 900m (om jag minns rätt) motardbana med typ 50/50 asfalt grus. Redan till helgen börjar det ordentliga arbetet med att få banan i så pass skick att ovan nämnde hr Holm ska godkänna den för träning i ett första steg. Sen får vi se om vi får ihop alla pengar till den asfalt vi vill ha. Men det ser rätt ljust ut :)

Supermoto skrev:
PS Magnus :7peta Vi hade möte igår ute vid banbygget och vi har nu fått grönt på den mark vi ville ha för att få ihop totalt 900m (om jag minns rätt) motardbana med typ 50/50 asfalt grus. Redan till helgen börjar det ordentliga arbetet med att få banan i så pass skick att ovan nämnde hr Holm ska godkänna den för träning i ett första steg. Sen får vi se om vi får ihop alla pengar till den asfalt vi vill ha. Men det ser rätt ljust ut :)

Lysande nyheter! :tummenupp Håll oss uppdaterade.

Magnus

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back