Som jag trodde då men vill ju inte chansa och sitta där med hälften sensege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.

Så man var ju tvungen att fråga.

Tack igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som jag trodde då men vill ju inte chansa och sitta där med hälften sensege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.
sege skrev:
sege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.
sege skrev:
sandstream skrev:2221351...höjdpunkterna för mig var Oscars bromsning på första varvet i 250...
oscar skrev:2225654![]()
Fel uppstod vid begäran av codec, och jag hör bara ljudet! Vad betyder det och hur löser man det?![]()
Babar skrev:2225749Filmen är komprimerad med en xvid codec. Sök lite på nätet hittar du den. Sen är det bara installera och kolla.
Måste lära mig skriva nya svar..oscar skrev:2225755Försökt och misslyckats! Jag avskyr datorer!![]()
Lindén undrade om du blundade när du bromsade, de hade han gjortoscar skrev:2225654![]()
oscar skrev:2225755Försökt och misslyckats! Jag avskyr datorer!![]()
sandstream skrev:2225833Lindén undrade om du blundade när du bromsade, de hade han gjort![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |