SM i Roadracing på Sviestad i Linköping, SportExpressen.

Victor skrev:
2210866 Jaha, jag lämnade skivan till sege. Eller jag lämnade den utanför ett garage som han hyr, han får komprimera och klippa till den lite. Min uppkoppling är inte speciellt stabil och nu drar jag till Finland.
Trevlig resa! :tummenupp

Någon måste juh ha det? please lägg upp det så man får se är ypeligt sugen på att se lite motard!

Ja, kom igen nu.
Tittade på reprisen igår men skulle spela in på vhs oxå...men fick av nån anledning bara en svart bild. :huvet :mad:

Så upp med skiten nu.. :Bugar

Jag hade en skiva i min hand IGÅR med skroten men sen lämnade den min hand och när jag kom hem igen var jag för glömsk. Jag ska försöka fikkcsa ikväll om jag kommer in i garaget (nyckel hemma, måste göra feta inbrottet!).

DO IT :tummenupp

sege skrev:
2218905 Jag hade en skiva i min hand IGÅR med skroten men sen lämnade den min hand och när jag kom hem igen var jag för glömsk. Jag ska försöka fikkcsa ikväll om jag kommer in i garaget (nyckel hemma, måste göra feta inbrottet!).

Jag håller på att ladda upp min version till sege nu. Tar minst 1.5 timma till. Comhem är inte så bra för uppladdning tyvärr.

Äh.. blev fel på uppladdningen.. har för långsam uppkoppling för att ladda upp igen =) ... fast äh.. kan sätta den på uppladdning snart.. tar dock 2 timmar till.

Swedie skrev:
2219736 Äh.. blev fel på uppladdningen.. har för långsam uppkoppling för att ladda upp igen =) ... fast äh.. kan sätta den på uppladdning snart.. tar dock 2 timmar till.

Tjejer och teknik :rolleyes:

Edit: Jag vill ju också se, skynda skynda... =)
Edit2: Tack tack tack...

Last edited:
Hitecfrollo skrev:
2220154 Är det två olika eller samma från två olika ställen?
Tack förövrigt för att du la upp det :)

Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti