SM i Roadracing på Sviestad i Linköping, SportExpressen.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Vem spelade in? Här kan ni lägga url till SM:et som var ihelgen. Vore jätte tacksam om någon orkade :tummenupp

Jag har spelat in Roadracingen samt Supermoto. Supermoton var oerhört bättre filmad. Ska kontakta Bergman Trading om det här.

Jag vet inte hur jag ska få in det på datorn, så jag hoppas att nån annan lyckas före.

:tummenupp Saknade dock rookie 600 och 1000 men annars var det bra, håller med Swedie att Supermoto var bättre filmat.

Har spelat in men kan tyvärr inte lägga in de i datorn :(

Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Kom på en idé skulle inte Sportexpressen kunna filma rookieklasserna och sälja dem på dvd eller likn skulle ju finnas stort intresse för det med. Utan kommentatorer bara low-budget. Kanske kostar för mkt att ha aktiva kameramän på banan. Tror dock att de flesta rookies och andra intresserade skulle vara beredda å betala en summa.

Last edited:
J.Andersson skrev:
2201500 Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Kom på en idé skulle inte Sportexpressen kunna filma rookieklasserna och sälja dem på dvd eller likn skulle ju finnas stort intresse för det med. Utan kommentatorer bara low-budget. Kanske kostar för mkt att ha aktiva kameramän på banan. Tror dock att de flesta rookies och andra intresserade skulle vara beredda å betala en summa.

Jävligt bra ide! Kostar väl lite att redigera och klippa ihop det, men jag skulle gladligen betala.

Har bett pappa att filma mig en gång, först följde han en annan förare sen så filmade han himlen. :3freak

Ingen som gjort en tv-rip?
Jobbade när det sändes :4skrika

J.Andersson skrev:
2201500 Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Jättebra idé! Jag skulle garanterat hosta upp dom där 2500:- som alla gnäller om, bara för att få se mina egna race!!! :tummenupp

oscar skrev:
2202221 Var 250-racet lika kul på TV som det kändes att köra? :)
250 racet var bra på TV. Såg ut som om du hade omväxlande kul, svettig omkörning av Mårtensson på första varvet, och frustrerande körning med nära ögat krockar pga missade växlar efter Bergskurvan bla.

Kan bli svårt.

Verkar som att både The pitate bay och swebits ligger nere på grund av att polisen har beslagtagit servrarna, så förmodligen kommerman inte kunna tanka det på den vägen.

www.swebits.org

Är det ingen som sitter på en juste uppkoppling och kan köra det via ftp eller lägga ut det på en egen server eller ngt.
Fan vill ju se det ju. undrar även jag när reprisen går..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra