GSXR1100R
The older i get the faster i was
Snart är det dags http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2245
Välkommna till Knudan.
/Micke HMS/SVEMO RR Södra
Välkommna till Knudan.
/Micke HMS/SVEMO RR Södra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en nyhet på förstasidan om tävlingen där jag skrivit tävlingstiderna på Söndagen:Zenit skrev:2347613finns tider för de olika klasserna någonstanns? står heller inte om någon inträdesavgift för publik men de kanske inte finns?
Swedie skrev:2347623Jag har en nyhet på förstasidan om tävlingen där jag skrivit tävlingstiderna på Söndagen:
http://www.sporthoj.com/article.php?aid=304
Ja det fixar vi, du kan gå in där du hämtade västen i tisdags, berätta bara vem du är och att du fotar för HMS hemsidaJKay skrev:2348418WOHOOO!!! En barnledig helg dessutom! I´ll be there!
*host* GSXR1100R....fotoväst?![]()
Jag fick ingen väst då. "Det behövs inte..." sa dom.GSXR1100R skrev:2348430Ja det fixar vi, du kan gå in där du hämtade västen i tisdags, berätta bara vem du är och att du fotar för HMS hemsida![]()
På SM kommer det att krävas väst, du kan iof låna min.JKay skrev:2348443Jag fick ingen väst då. "Det behövs inte..." sa dom.![]()
GSXR1100R skrev:2348845På SM kommer det att krävas väst, du kan iof låna min.
Ser iaf inte ut att vara R-600 på startsiffrorna.Macke skrev:2348949Vad ska Kristoffer köra för klass?![]()
Jag kommer och vinglar runt lite, i alla fall om jag fått ihop hojen och kroppen...![]()
GSXR1100R skrev:2349046Ser iaf inte ut att vara R-600 på startsiffrorna.
NSB eller 125 JuniorMacke skrev:2349053Så vitt jag vet så körs ingen 600 klass för A-förare i SM, så det var därför jag undrade....
GSXR1100R skrev:2349063NSB eller 125 Junior![]()
Macke skrev:2349151Måste vara 125jnr då? Ha ha ha ha![]()
flykay76 skrev:2350276...Det hade varit förödande... ingen motorbroms... livsfarligt!
![]()
Nee... jag var bara där och tränade när bilderna togs, satte förvisso personbästa och körde jämna 4or hela sista passet (vid fria varv) så det suuuger att jag inte har någon klass att köra i till helgen.
Men jag ska heja på er alla andra!!!![]()
Jag kan skrämma upp er 600 rookie förare med att höja ett varningens finger för Per Nilsson, Kawasaki #60, han kommer att vara snabb. Sen att Per Björk kommer att krossa alla andra är ju sedan länge känt...
(Per Björk körde 3or och Per Nilsson körde 4or i tisdags)
.
sunkan skrev:2350314Jävla as va fort alla ska köra då.. Aja får väl helt enkelt ta personbästa med 2,5s igen...
Axxexs skrev:2350518Skulle motsvarat en 8:de plats på kvalet i VEIDEC..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |