SM i oflyt

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Vilken rikigt skön dag man hade igår.. allt var perfekt. Man skulle ut på sjön för att sola o bada.

Men redan innan började oflytet. Var inne i affären o skulle handla lite sötdricka.. sätter solbrillorna uppe på huvvet. Då gick bågen av o ena glaset trillade ur. Kul, mina slipade solbrillor.. :brinnerup

Väl ute på sjön så träffar man en gammal klasspolare. Som hade köpt en likadan båt som jag hade för en 5-6 år sen.. givetvis ville man ju provaköra o se hur den gick. Gick bra ett par meter, sen slår det till som fan i motorn. Jaha då hade man kört på en sten (o där har man ju kört tusen ggr innan), rigg o propeller totalt kass. :4skrika

Senare när vi kommer in i hamnen o man ska gå av båten, så missar jag bryggan med vänster krycka. Så där ligger man i vattnet med ryggsäcken på sig. Mobilen kass.. tappar bilnycklarna (lånad bil, ägaren på Rhodos, extra nyckeln finns 13 mil bort) Som tur var så lyckas man dycka o hitta nyckeln efter ett par försök.

Så idag ska jag inte visa mig ute.. ska bara ligga hemma i sängen o inte göra ett smack.. :död

Ja, det var rätt så mycket oflyt på en dag det där, jag skulle nog också hålla mig inne om jag hade sådant där oflyt en dag.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8