Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Ort
- Sthlm-Sollentuna
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Om man vill tävla i motard är det bara sm som gäller då?...hur funkar det med kval och sånt...det finns väl en hemsida för det antar ja?