SM i Borås!

jb skrev:
Det var jag. Har lite minnesluckor. Men tror jag blev påkörd så jag åkte omkull. Låg en stund och försökte ta mig loss. Efter en stund reste jag på mig och kände om jag levde.
Jag tänkte rulla av banan, men hojjen o jag funkade jag så jag han med omstarten.

Skador:
Bakskärm krossad
Vänster sidokåpa krossad
Skärm till hjälm krossad.
Ont i huvudet.
Ont i nacken.

Låg sist ganska länge i omstarten men körde upp mig 2-3 platser de sista varvet.

Känner mig ganska överkörd idag. :)

nice to meet ya jb ;)

sorry för hojen, garanterat jag som körde sönder det där, sista jag kommer ihåg är att jag siktade mellan bakhjul och ram :(
sen åt jag grus fetmycket.
har inte kollat min hoj idag, men den såg ut att vara okej med tanke på vad som hände.
kommer inte ihåg om jag såg dig bli påkörd, för helt plötsligt så låg du bara där 3 meter framför när man precis hade hakat i 4:an.
men fort omkull gick du, ingen förvarning alls.
jag vet att det är supermotos fel, han prejar alltid folk så det ska bli rödflagg när han bommar starten ;) :D

armen är mer trasig nu :crash
dom hittade en till spricka i det andra benet vad det nu heter, det bredvid strålbenet. fick behålla mitt taicongips från inatt.....gör mer ont idag :(

men men...grilla och öla ikväll hos supermoto antar jag, sen ses vi på vinterstadion :tummenupp
jag har vänstern i gips och en massa kameror runt halsen, så säg till så plåtar jag er och postar bilderna här :D

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back