SM i Örebro

Meddelande:saxat från www.teknismc.se

Tack alla funktionärer för en kanon helg!Jag har fått mycket beröm för en mycket bra igenomförd tävling,utan er så skulle det inte funka.Tack.Mvh Jonas Hoff Vice ordförande och supermotoansvarig.Teknis Motor Club...

jag riktar ett MYCKET stort tack till jonas hoff för utan honom hade det det inte blivit något sm i örebro, det är han som drar i alla trådar och fixar så alla ni som tävlar får tävla i örebro

'Det var lite krydda, men han var aldrig riktigt nära, säger han efteråt....' Yeah, right !!! :arsele :D

Oavsett vilket, fighten #55 vs #5 var ju definitivt S2 race2's stora behållning. Frågan är om inte det var hela dagens stora racemässiga behållning. :rolleyes: För övrigt vart det ju aldrig några riktigt långa hjul-i-hjul fighter om topplaceringarna i vare sig S1 eller S2 - något varv eller tre, visst men.... inte som denna.

Tack Teknis för en kanonhelg :tummenupp

.
Så här i efterhand verkar det som om att han var närmre än jag trodde :) hur som så är det ju kul att vi kunde buda på lite underhållning.
Tycker att det var synd att du inte åkte i helgen när du åkte så bra på lägret.

Hammar åkte riktigt bra trodde inte att han skulla vara så snabb på asfalten som han var. Men så har han ju bytt märke tills i år oxå :)

Nu är jag klar med bilder från alla klasser. Puh. :)

Kanon! :tummenupp
Nu djävlar Matti, nu får du konkurrens! :D
1530_G3K1767.jpg.html

Haha, hur slutade det där? Ryggsim eller :)

Hur tänkte du nu? :va Det är ju bara en ganska vanlig 12:a, fast för att visa att man inte är ngn chicken som ligger o bromsar med bakbromsen så har jag inte den ens på fotpinnen, och passar på att låta det hänga ner o vila lite. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon