SM i Örebro 10-11/6

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
En liten, liten fråga till arrangörerna.

Kommer ni att ha fixat så att det finns TV tillgänglig på lördagskvällen ? Sverige spelar ju som bekant sin första VM-match 18.00 så....... Och det är ju ångTV som gäller så det krävs inte en massa boxrar å stuff.

Pls :Bugar

.

Spider skrev:
2214908 En liten, liten fråga till arrangörerna.

Kommer ni att ha fixat så att det finns TV tillgänglig på lördagskvällen ? Sverige spelar ju som bekant sin första VM-match 18.00 så....... Och det är ju ångTV som gäller så det krävs inte en massa boxrar å stuff.

.
Way ahead of you man...
Kanske dyker det upp en proj i serveringen... Men bara om du är snäll ;)

Tyvärr blir det så in i H... många träningsgrupper så vi är nog tyvärr inte klara med kvalen tills dess om inte besiktningen på morronen går blixtfort.

Supermoto skrev:
2214962 Way ahead of you man...
Kanske dyker det upp en proj i serveringen... Men bara om du är snäll ;)

Tyvärr blir det så in i H... många träningsgrupper så vi är nog tyvärr inte klara med kvalen tills dess om inte besiktningen på morronen går blixtfort.
Visste väl att man kunde lita på er :pannkyss

Träningar, kval, besiktningar..... baggis. Bara å säga som det är, att fotbollen börjar 18 och till dess måste vi vara klara. :hihi

.

Spider skrev:

.

Fotboll finns inte

Spider skrev:

.
nu blev jag less på dig :7peta Fottboll...vad är det för kul med det? :confused:

liljekvist skrev:
2218200 nu blev jag less på dig :7peta Fottboll...vad är det för kul med det? :confused:
Fottboll vet jag inte vad det är för kul med, dock fotboll. :hihi

Jag försöker bara vara öppen för andra saker här i världen. Vissa sitter bara å sniffar bensin å gummi dygnet runt medans andra är intresserade av andra sporter, går på restaurang, kollar Rapport, lyssnar på annat än Lordi :pannkyss :D

.

Spider skrev:
2218732 Fottboll vet jag inte vad det är för kul med, dock fotboll. :hihi

Jag försöker bara vara öppen för andra saker här i världen. Vissa sitter bara å sniffar bensin å gummi dygnet runt medans andra är intresserade av andra sporter, går på restaurang, kollar Rapport, lyssnar på annat än Lordi :pannkyss :D

.
ja ja men fotboll kan la kanske gå att titta på mä ett lock öl till & en tub lim :fyllisar

Stoffy skrev:
2221182 Första finalpasset 11.00-13.00 andra 14.00-16.00 har jag hört.
Klockan elva på Söndag börjar första finalpasset - så är det :fakta

Hoppas ni fått läsbart mail med TR och schema för nån timme sen.....

Nej inget mail

Supermoto skrev:
2221202 Klockan elva på Söndag börjar första finalpasset - så är det :fakta

Supermoto skrev:

Mail men ej läsbart tyvärr. TR va bifogat.

Supermoto skrev:

:tummenupp .. fick dock meka lite för att kunna läsa det

Nesse skrev:
2221263 Nej inget mail
nisse(@)envisshojtillverkare.se var med i sändlistan iaf :va
du å barrett var med i samma lista... knasigt :(

Tyvärr verkar det som om min CP-webbmail lyckats fucka upp om ingen kunnat läsa det. Allt ser bra ut när jag skickar det men sen blir det kajko nånstans på vägen...
Mailet innehöll TR samt ett tidsschema och lite snabbinfo om gruppindelning o dyl. TR finns på teknismc.se och mer exakt på http://teknismc.se/supermotard/rejs2006/TR_SM.htm

EDIT:
Skickade samma mail igen från jobbmailen, kan ni verifiera att det kommit fram please...

Last edited:
Supermoto skrev:
2221538 nisse(@)envisshojtillverkare.se var med i sändlistan iaf :va

Tyvärr verkar det som om min CP-webbmail lyckats fucka upp om ingen kunnat läsa det. Allt ser bra ut när jag skickar det men sen blir det kajko nånstans på vägen...
Mailet innehöll TR samt ett tidsschema och lite snabbinfo om gruppindelning o dyl. TR finns på teknismc.se och mer exakt på http://teknismc.se/supermotard/rejs2006/TR_SM.htm

EDIT:
Skickade samma mail igen från jobbmailen, kan ni verifiera att det kommit fram please...
första mailutskicket funka kanon för mig :tummenupp

liljekvist skrev:
2221571 första mailutskicket funka kanon för mig :tummenupp
Verkar ju alltså inte bara vara enbart mitt fel - mycket märkligt....

Barrett skrev:
2221611 Andra utskicket funkade kanon här! :tummenupp
hehe, som sagt....

jaja, huvudsaken är att det gått fram till slut...

Funkar

Supermoto skrev:
2221538 nisse(@)envisshojtillverkare.se var med i sändlistan iaf :va

EDIT:

Va det ingen som hade Sportexpressens sändningar på DVD? Om det nu kommer finnas projektor är ju inte steget långt till att oxå ta med DVD-spelare så vi kan titta på lite riktig sport!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti