SM-GULD till Västervik Speedway

Xorf

Medlem
Gick med
2 May 2005
Ort
Västervik
Hoj
Honda VFR750
Är själv VMS Elit-fan men måste erkänna att guldet gick till ett välförtjänt lag. Västervik har haft jämna förare och fick verkligen kämpa för segern i finalen. Skoj med så spännande och jämna finalmatcher.

Grattis Västervik
 
GRATTIS Västervik.
Finalmatcherna visade riktigt bra speedway, så ska det se ut, avgöras i sista heatet.

Hade ju hoppats på att Luxo Stars skulle gå till finalen men det räcke inte till i år heller.
Vi kommer igen nästa år!
 
Ja det var den bästa speedway jag sett i år. Har fortfarande inte fått ner pulsen till normal nivå!!!
 
Linus Olofsgård skrev:
1669603 :huvet
Nja, man får väl säga grattis då...huvudsaken är att vi behåller titeln inom småland.

Riktigt bra speedway var det i alla fall.

Nästa år kommer vi inte vara lika snälla.
:fatta!


Ja då var det dags igen då. VMS - Västervik i SM-final
VMS besegrade Piraterna. Västervik skåpade ut LuxoStars.

Ser fram mot en spännande final, där antagligen vare sig Västervik eller VMS kommer vara snälla mot varann och ge bort poäng.

Vi ses på Ljungheden Västervik den 26 sep 19.00
och Vetlanda 27 sep 19.00

Må bästa lag vinna
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top