SM-deltävling 3 i Eskilstuna inställd

Så tråkigt :död Men jag lider mest med inblandade i klubben, snacka om att jobba i motvind! Ni gör ett fantastiskt jobb, kämpa på, ni har supermotosverige i ryggen!

Instämmer med föregående talare.
Fortsätt kämpa så kommer ni att segra över ondskan :yoparty
Vi väntar tålmodigt.

Surt

När skall dessa klubbar lära sig att de förstör för sig själva. Svensk motorsport är alldeles för liten för att man skall kriga internt mellan de olika grenarna. Det som man ser här är ett klassiskt tecken på den svenska avundsjukan.

Hoppas att ni orkar kämpa vidare , Johan , Patrik ,Pepe m.fl.
Banan i Eskilstuna är ett riktigt lyft för sporten .
Jag åker gärna 13 mil enkel resa och betalar 200:- i träningsavgift för att få möjlighet att åka på Sveriges häftigaste supermotobana .
Jag håller tummarna för att allt skall lösa sig .

Instämmer

Hoppas att ni orkar kämpa vidare , Johan , Patrik ,Pepe m.fl.
Banan i Eskilstuna är ett riktigt lyft för sporten .
Jag åker gärna 13 mil enkel resa och betalar 200:- i träningsavgift för att få möjlighet att åka på Sveriges häftigaste supermotobana .
Jag håller tummarna för att allt skall lösa sig .

Sveriges i särklass bästa supermotobana...

Så tråkigt! Hade verkligen sett fram emot tävlingen! Kämpa på, vi är många som hejar på er!

Förbannelse vilka grinollar det finns...motorsporten är ju inte överdrivet stor, varför inte samarbeta istället. Nötter. :huvet

Haloj
Finns det möjlighet att någon av de andra banorna, Östhammar, Örebro eller kanske Sala kan tänka sig att ordna någon tävling nu när det blev som det blev. Säkert många som är kör sugna( vet att Kevin är det) det är klart att det kanske är lite kort varsel att hinna rigga en tävling på knappt två veckor men jag tänkte att man kan lyfta frågan ändå.
//Krigarn

sjukt tråkigt att det blir såhär. och kan inte annat än att hålla med föregående talare. etuna var sveriges bästa bana imo innan ombyggnationen. nu såg jag fram emot att prova nya banan så ni skall bara veta.

MEN, no hard feelings nu men hur fan kan det bli ett läge som detta? Det känns som att speedwayklubben beter sig som träskaft som inte ens existerar i sagor. Varför är dom griniga på "oss"? det känns som problemet ligger bra mycket djupare än tjöt om 50 parkeringsplatser?

Haloj
Finns det möjlighet att någon av de andra banorna, Östhammar, Örebro eller kanske Sala kan tänka sig att ordna någon tävling nu när det blev som det blev. Säkert många som är kör sugna( vet att Kevin är det) det är klart att det kanske är lite kort varsel att hinna rigga en tävling på knappt två veckor men jag tänkte att man kan lyfta frågan ändå.
//Krigarn

Vi har ju ändå träning den helgen i Örebro. Ett kräftrejs till kanske? Vore det något?

Kolla början av den här tråden där finns en länk till supermotosweden.se
där finns info.

tack. den läsningen var inte kul. men ganska typisk situation i en hel del klubbar runt om i. "får inte vi, ska inte heller ni"....etc etc:död

hoppas innerligt att det löser sig.

Back