flugan
Vem vet
Vad händer på en SM-bankett? Är det mest för klubbarnas styrelsemedlemmar eller vad är det för ngt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flugan skrev:2592450Vad händer på en SM-bankett? Är det mest för klubbarnas styrelsemedlemmar eller vad är det för ngt?
Swedie skrev:2592828Vilka ska dit? Inte för att jag får något pris, men det brukar vara trevligt så...![]()
Nej, SO/SM-banketten är till för prisutdelning för vinnarna i SM och SO-serierna. Det är buffe och alla klär upp sig så snyggt de kan. Sedan så äter o dricker man och tar emot priser vartefter. Efter kl22 eller så bli regelrätt fylla för de som känner för det.flugan skrev:2592832En riktig fest alltså?
Swedie skrev:2592828Vilka ska dit? Inte för att jag får något pris, men det brukar vara trevligt så...![]()
Ett annat ord för Snö eller så har han hasat runt med en användare här på forumetflugan skrev:2592787Vad är lappmögel?

har du frågat Christer om han delar din uppfattning om kvällen?Macho Woman skrev:2598714De två åren jag har varit där var det kul. Förförra året pratade jag HELA kvällen med Christer Miinin. Sämre kan man ha det!![]()
Jag och Jeanette skall också ditSwedie skrev:2592828Vilka ska dit? Inte för att jag får något pris, men det brukar vara trevligt så...![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife