Gottis
West Coast Xtremes
det är väl ingen bindande anmälan man gör va jag vet inte riktigt hur jag ska köra iår ännu beror ju på hur det löser sig ekonomiskt några tävlingar blir det ju men jag vet inte vilka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, runt den 3-4 april skickar Nordgren in beställningen på transpondrarna. Har vi tur dyker dom upp under nästa vecka, och hoppas att det inte blir ngt strul i tullen.sunkan skrev:2055488Mailade om det för ett tag sen. Fick svaret att de skall skickas ut den 3-4 april om jag inte minns fel. så de borde komma i veckan.
Anmäl dig då efterhand till dom tävlingar du vet att du ska köra, kan underlätta en del för arrangörerna. Det är ju inte förrän betalningen är gjord som det är en officell anmälan.Gottis skrev:2055842det är väl ingen bindande anmälan man gör va jag vet inte riktigt hur jag ska köra iår ännu beror ju på hur det löser sig ekonomiskt några tävlingar blir det ju men jag vet inte vilka...
Åsa skrev:2055942Anmäl dig då efterhand till dom tävlingar du vet att du ska köra, kan underlätta en del för arrangörerna. Det är ju inte förrän betalningen är gjord som det är en officell anmälan.
Du får väl råna en bank lr ngt. Alla kan ju inte vara rika som troll ju
Obs! MYCKET ironi i detta. Banken är min vän... dock kör jag vägen via min bankman och inte med en backlava (lr vad dom däringa mössorna heter som man drar över huvudet)

Balaklava.Åsa skrev:2055942backlava (lr vad dom däringa mössorna heter som man drar över huvudet)
*hmmm* jag tänker nog för mkt på kakor känner jag....Gustav O skrev:2055994Balaklava.
Gottis skrev:2055842det är väl ingen bindande anmälan man gör va jag vet inte riktigt hur jag ska köra iår ännu beror ju på hur det löser sig ekonomiskt några tävlingar blir det ju men jag vet inte vilka...
Åsa skrev:2055888Edit: Nu anmäld. Anmälan på rr.se funkar kanon, bra fixat jp och andra som varit inblandade i detta![]()
![]()
frollo skrev:2055806Har just anmält mig. Fungerade perfekt...smidigt löst roadracing.se. Bara transponder nr nu som fattas.
Är det många som ska med på träningslägret dagarna innan på Anderstorp `?
//Mange
håkan skrev:2055743det måste jag faktiskt hålla med om! sorry om man bara skrev om det som inte fungerade, det brukar ju va så![]()
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife