SM Affischer Sviestad. Några kvar!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag har ett tjugotal affischer kvar för SM:et på Sviestad. Om någon har bra platser som ni vet att de kan sättas upp maila mig på gustav@good-stuff.se så skickar jag dem asap.

Jag har fortfarande två kvar, så jag behöver inga fler. Det var svårare än jag trodde att hitta platser för så pass stora affischer. Hade dom varit i A3-format t.ex. så hade dom varit betydligt mera lättplacerade tror jag.

Jag tycker formatet är grymt men kan förstå problemet. Frågan är om det skulle bli bättre med A3 som ju är bredare men "lägre"?

Min planch sitter på bilen :) Har märkt hur endel motorcyklister som råkar ligga bakom åker upp närmare o tittar. Även vissa bilar ser jag hur de studerar planchen. Får se om det blir att någon kommer dit.

Swedie skrev:
Min planch sitter på bilen :) Har märkt hur endel motorcyklister som råkar ligga bakom åker upp närmare o tittar. Även vissa bilar ser jag hur de studerar planchen. Får se om det blir att någon kommer dit.
Smart. En resande reklampelare.

Swedie skrev:

Jag går runt med två stycken fram och bak som enda klädesplagg på Kungsgatan varje dag, vad gör man inte för sporten :tungan

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back