SM 2010 - Mantorp

Om någon till äventyrs tänkt fotografera mig och alla bilder blir oskarpa så är det för att jag darrar. SM? Hur fan tänkte jag nu? Bah. Hoppas jag överlever.

Jag kommer inte ens ett varv när jag visualiserar det hela mentalt. Hittills har jag mentalt smackat in i armcoräcket vid depåinfarten och krokat ihop med SM-tvåan i chikanen. Det går bra, det här. :5sure

Kom igen nu, vi kommer ha skitkul! :banana

Kom igen nu, vi kommer ha skitkul! :banana

Mattias kan tyvärr inte tänka i banorna 'vad skoj det ska bli' eller 'vad bra det här kommer gå'. Det bara finns inte i hans hjärna.

Däremot såna domedagsscenarion, det kan han måla upp som ingen annan. Jämt. Konstant. Varje minut på MSN faktiskt. Puh.

Om någon till äventyrs tänkt fotografera mig och alla bilder blir oskarpa så är det för att jag darrar. SM? Hur fan tänkte jag nu? Bah. Hoppas jag överlever.

Jag kommer inte ens ett varv när jag visualiserar det hela mentalt. Hittills har jag mentalt smackat in i armcoräcket vid depåinfarten och krokat ihop med SM-tvåan i chikanen. Det går bra, det här. :5sure

Jag ska se till att många fotografer fokuserar på just dig.

Förresten, hur kommer det sig att SM'et inte finns med på www.amigoo.se? :va Det är ju en grym tjänst där man kan se vad som händer i realtid! Funkar ju i mobilen med, så man kan stå å speja ut över banan och se hur fort alla kör samtidigt :tummenupp

Inte samma tidtagare som vanligt, Brånalt använder tydligen inte amigoo.

Reflektion: Har ni tänkt på att mobiladressen är m.amigoo.se som kan läsas som mami goose = mamma gås?

Om man ska köra ytterligare en klass bruakr inte det vara billigare?

Typ SST 6000 och 1000?
Eller är det 2200kr eller vad det är för varje klass?

Om man ska köra ytterligare en klass bruakr inte det vara billigare?

Typ SST 6000 och 1000?
Eller är det 2200kr eller vad det är för varje klass?

Jo, det är billigare. Jag tror att extraklass kostar 1000 kr. Extraklass räknas inom SM-helgen, så ERF kan du inte köra som extraklass.

Jo, det är billigare. Jag tror att extraklass kostar 1000 kr. Extraklass räknas inom SM-helgen, så ERF kan du inte köra som extraklass.

Det var som fan, så om jag vill köra både R1000 och R600 skulle det då kosta mig 2900:- ?

Kanske skulle praktisera 2 klasser nästa säsong så slipper man vänta så länge mellan race å kval

Glöm inte att fokusera blicken på änden på räcket in i Pariskurvan, samt räcket på utsidan om snabbhögern innan chikanen.
Om du vill kan du ta en titt på trottoarkantstenen i vänstern innan F2-kurvan också. :bruntikalsongen

Ok men BOTT kör ju på lördag oxå? Kan bott och superbike gå att kombinera då?

Tänkte bara köra kör på lördag men när man ändå är där...

Stort Lycka till Mattias! Det kommer ga hur bra som helst, och jag ar grymt avis! Kor hart!!! GOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

Mattias kommer inse att tv står och filmar vilket slutar med att han glömmer att svänga ut på start/målrakan. Tävlingen rödflaggas och de sista spillrorna av tvåtaktstalibanerna tar farväl med ett ynka värmenyp. (Varpå de genast letar upp Mattias och jagar efter honom för att fysiskt genomföra en tillrättavisning. I likhet med deras motorer (läs: Alla är trötta, gamla och tjocka) så "skär" de efter 70 meter och avslutar dagen med att gråtandes drömma om när RR faktiskt var RR.

Fast nu spekulerar jag bara. Det kan vara så att GSXR1100RRRRRRR råkar somna i depåkurvan och ingen vågar köra förbi honom då han muttrar något om "ge mig en lättöl eller så ska ni få se på faan". Sak samma.

Det ryktas att Freppa kommer att ställa upp i 125R klassen med sin 47 växlade trampcykel, det ryktas även om potentiell pallplats då det visat sig i tester att hans cykel aldrig värmenypt eller fått ebola i veven.

I skrevande stund så flänger Freppa runt och letar 23 tums regndäck hos dom lokala cykelhandlarna i Mjölby.

Någon som vet vad inträdet kostar på lördag och söndag?
Pris för att sitta på läktaren?

Min enorma fan club kräver svar! :D

ENligt tidsschemat ska jag vara på plats något innan 11.00 på lördag. Inga ändringar hoppas jag???

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back