Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen aning om bandet mer än att dom fans i slutet av 80talet.
)tobbeviking skrev:plattorna heter:
1: Phenomena
2: Dream Runner (Den jag minns starkast)
3: Innervision
//Tobbe
Skalman skrev:Fanns det inte en Phenomena II också? Eller jag bara yrar?
Detta hade jag inte en aning om att det var så erkända namn med i PhenomenaChris Ash skrev:Jo de heter I II och III förutom titlarna.
Phenomena är ju annars ganska intressanta, Glenn Hughes, John Wetton och Ray Gillen är ju namn som får det att vattnas i munnen på vilken älskare av överjävliga sångröster som helst. Gitarrister som Brian May, Scott Gorham, Mel Galley.
Sen rytmsektionen med Cozy Powell och Neil Murray....arrrggh åsså Don Airey...fast tyvärr lever de inte riktigt upp till förväntningarna man lätt får efter att ha sett de medverkande namnen, men visst är det bra och värt att kolla upp för rockälskare.
Kay skrev:Söker sånt som Chicago - Inspiration, "we built this city" och liknande. Karatekid-soundtracksliknande musik.
Ös på förslag!
Chris Ash skrev:Jo de heter I II och III förutom titlarna.
Phenomena är ju annars ganska intressanta, Glenn Hughes, John Wetton och Ray Gillen är ju namn som får det att vattnas i munnen på vilken älskare av överjävliga sångröster som helst. Gitarrister som Brian May, Scott Gorham, Mel Galley.
Sen rytmsektionen med Cozy Powell och Neil Murray....arrrggh åsså Don Airey...fast tyvärr lever de inte riktigt upp till förväntningarna man lätt får efter att ha sett de medverkande namnen, men visst är det bra och värt att kolla upp för rockälskare.
Qvint skrev:Whitesnake - Here I Go Again

Han kanske lyssnar på sån fruktansvärt hård musik att det mesta upplevs som balladerhonkiie skrev:när blev we built this city och youre the best ballader?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |