Video smått vässad bmw vs zx10r

berätta lite mer om bilen. hojen talar för sig själv då jag har en sådan :D

vet att filmen blev cp, kan inte såndär redigering så orka =)
bilen är väl bänkad till över 800hk i motorn. Han har vädigt sen ladd o ritar på 5an

vet att filmen blev cp, kan inte såndär redigering så orka =)
bilen är väl bänkad till över 800hk i motorn. Han har vädigt sen ladd o ritar på 5an

HEhe, testa att vända mobilen 90 grader nästa gång, mer redigering än så krävs inte :D

Gillar filmerna dock :tummenupp

En snurra med snabbare spool-up och klistriga baksulor, så hade 330in dammat till kwackan i högre hastighet har jag en känsla av :rock

En snurra med snabbare spool-up och klistriga baksulor, så hade 330in dammat till kwackan i högre hastighet har jag en känsla av :rock

Tror du på allvar att det är en 330? Hade det varit en 330 så hade inte ninjan haft en susning, 330in hade susat förbi ninjan direCKt :hej

Micke™;5608103 skrev:
berätta lite mer om bilen. hojen talar för sig själv då jag har en sådan :D

3.0 liter, HX55, går på E85 och har alldeles för klena däck. I början av klippet kör han på lägsta laddtrycket på ca:650hk i slutet med ca:750 har jag för mig han sa. Riktigt svårt att se i filmen vart jag håller fullt men jag garanterar att dom få sekunder han har grepp innan den varvar ur på 5:an sticker den ifrån mig ganska ordentligt. Det var väldigt tydligt ute på vägen, svårt att se på film.

18e497a0.jpg

Varför kör man utan filter på Turbon?

Är ifs rätt nahjs med sand i maskinen.. :huvet

Ganska märkligt att man väljer så fel storlek på hjulen och profil på däcken. Där är ju mest prestanda per dollar att hämta i detta fall.
F.ö. luktar stora fälgar med en liten lakritsrem till däck kokosolja ända ner till skåne, imo.

Ganska märkligt att man väljer så fel storlek på hjulen och profil på däcken. Där är ju mest prestanda per dollar att hämta i detta fall.
F.ö. luktar stora fälgar med en liten lakritsrem till däck kokosolja ända ner till skåne, imo.

ska han åka runt med race slicks hela tiden ? funkar inte va....
tror inte det spelar nå roll vad för prestanda gatdäck han väljer då han bara ritar iaf.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026