Småspels-tråden!

Fy fan för den som postade länken till Towerdefence.net! :6surkart
Nu har jag suttit här alldeles för länge bara för detta idiotiska ynka spel.
Fan..
Kul dock.. :)

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    114.7 KB · Visningar: 78
Alltså, på det där nanana spelet, varför blir det att det blir stopp ibland så klänger man på nån nördig japansk animetjej för?

hon är stoppstation. de andra tjejerna är lite tuffare och försvarar sig när ett sånt äckel som den där killen "hoppas på" dem, men nörden däremot blir mest förvånad och slår därför inte till honom. om man däremot får special på nörden kommer ju varenda jefla chey och lappar till honom varpå nörden också fattar att "aha, det är så man ska göra!" och ger en en riktig knogmacka. det fattar väl vem som helst!:näsblod

hon är stoppstation. de andra tjejerna är lite tuffare och försvarar sig när ett sånt äckel som den där killen "hoppas på" dem, men nörden däremot blir mest förvånad och slår därför inte till honom. om man däremot får special på nörden kommer ju varenda jefla chey och lappar till honom varpå nörden också fattar att "aha, det är så man ska göra!" och ger en en riktig knogmacka. det fattar väl vem som helst!:näsblod

Fi fan va galet det blev när jag kom till nördtjejen och det blev en "special" där. Klicka som fan och blev iväg kickad :näsblod: Hatar den där jävla slynan som ska springa runt och blocka :mad:

Fi fan va galet det blev när jag kom till nördtjejen och det blev en "special" där. Klicka som fan och blev iväg kickad :näsblod: Hatar den där jävla slynan som ska springa runt och blocka :mad:

jodu!:D
det finns en bra sak med hon som blockar: VS-C.F.F! i korta drag: blockbruden är aktiverad och man landar på en annan brud, men istället för att blocka så blir det nån form av special (om man hinner trycka vill säga) vars effekter kan bli roliga!:näsblod då snackar vi typ studsbollseffekter som ger högre/längre studs bara av att slå i marken, special nördräddning och lite annat, utöver själva extraboosten!:yoparty

Last edited:
Back