Småcykel-film

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Här kommer en liten film som handlar om mig och min kompis Jakob (Jakob är med på slutet).

Är igentligen ingen teaser för det kommer nog ingen fortsättning.

Håll till godo!

10 000:- fråga: Är påståendet nedan ironiskt?

"Moppen i slutet är inte trimmad!"

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/125/Teaser.avi

OBS!! DIVX 5.1 !!!!!!!!!!!!!!

OM DU INTE SKRIVER EN KOMMENTAR SÅ KOMMER EN FAKTURA PÅ 249:- HEM I BREVLÅDAN! :whip

Last edited:
Hehehe!! Han har sålt mt:n nu, min vän... Han var ganska trött på att jag (på min kdx) och Ola (på en drac med 74cc 21mm-knasare och effektsys) körde ifrån honom... Nisse har ju en bild när han åker på bakan med en dt50 med benen över styret... :)

Ola är visst inte med i den här filmen... Han var med i den förra joker. Den har du sett...

heh, såg helt okey ut d där ;).. å nisse é väl lite väl kräsen av sig.. lr tog han illa upp kanske??

Conrad skrev:
Hehehe!! Han har sålt mt:n nu, min vän... Han var ganska trött på att jag (på min kdx) och Ola (på en drac med 74cc 21mm-knasare och effektsys) körde ifrån honom... Nisse har ju en bild när han åker på bakan med en dt50 med benen över styret... :)

Ola är visst inte med i den här filmen... Han var med i den förra joker. Den har du sett...

Japp det har jag :)
han är duktig också!

Han finns faktiskt här på forumet... Men han har inte vågat skriva något... Wheelie-kungen heter han, och han är jätte rädd för att bli mobbad för namnet... Han var "ung o dum" när han gjorde kontot... hehe

Conrad skrev:
Han finns faktiskt här på forumet... Men han har inte vågat skriva något... Wheelie-kungen heter han, och han är jätte rädd för att bli mobbad för namnet... Han var "ung o dum" när han gjorde kontot... hehe

Hahah :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...