Små jävlar

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
livet är hårt med små jävlar som åker första klass :D

hon borde väl ha råd med privatjet :va

Ivana Trump var missnöjd över att se barn i första klass-kabinen redan när hon klev ombord på planet i Florida.

När en bebis bakom henne började gråta, svor hon högljutt åt barnet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6349040.ab

Last edited:
Förstår Ivana fullt ut - när man åker första klass vill man ju färdas med värdighet!

Jag hade gjort samma sak! :mad:

Haha, är det bara jag som är immun mot barnskrik :D

:kanfinnsnågotbramedattköramyckethojochandraljudligatingsåmanfårsämrehörsel

edit:hade jag varit Ivana hade jag bokat ett privatjet rakt av för att undkomma besväret

Last edited:
Hon har väl fan råd med privatjet... Tvinga en sån där uppblåst snobb att åka kommunalt i rusningstrafik ett tag så att dom får lite bättre värderingar!

Barn ska åka i lastrummet tillsammans med övriga husdjur......

Nej, det hör charterresan till, att ha ett gulligt litet barn som sparkar i stolsryggen och gapar om än det ena och än det andra. Och på det, att morsan sitter brevid och orkar inte bry sig. Pappan sitter i raden brevid och kollar film och dricker gin/tonic och är helt ovetandes... Då vet man att man är på charter! :banana

Jag flög senast idag & hade en finnig 15 åring som skakade min stolsrygg, jag gav honom en blick som gjorde att han nästan började grina när vi hade landat......

Barn ska åka i lastrummet tillsammans med övriga husdjur......

Så jävla sant.

Sist när vi flög hem från teneriffa hamnade vi bakom en familj med en bebis som skrek KONSTANT i de 6 förbannade timmarna hem. Detta i kombination med att ljudet på våran rad var trasigt fick mig att seriöst fundera på att vrida skallen av bebin. Jag tror jag hade blivit fruktansvärt tillfredsställd.

Fast vi fick ju faktiskt varsin macka gratis för att ljudet inte funkade....

Edit: Självfallet var den obligatoriska stolsparkaren bakom också. Men när jag (en aning förbannad) bad skitungen att sitta still innan jag möblerade om trynet på den så satt faktiskt ungen still.

Det är otroligt vad barn man inte känner lyssnar när man talar direkt till dem och inte föräldrarna.

Last edited:
Reste hem från Sydafrika för knappt ett år sedan. Hade grundat med några öl lite innan jag ankom flygplatsen, och efter det blev det några till. Min plan om att susa gott resten av resan grusades av en spyende förståndshandikappad 10-åring framför och en grinande kolikungen en bit vid sidan. Summa kardemumma var tolv timmar med huvudvärk istället.

Inga fler långresor i boskapsklassen iaf (om jag har råd), så jag förstår Ivana fullt ut.

Åkte till thailand hade ett barn längre bak som glina o tänkte detta blir ju kul!
Sedan plockade vi upp ett gäng i finland, De var vuxna o satan vilket liv de förde.
Hade alla gånger om tagit det stackars barnet som antagligen fick ont i öronen vid tryck skullnaderna framför dryga halv fulla finnar.
Det var en rätt jobbig 16 timmar flygtur.

Miljövän som jag är skulle jag åka tåg en gång, men tåg tar en förbannad tid att åka, så jag valde ett nattåg, sova ska man ju ändå göra en massa timmar varje dygn och jag kan sova var som helst.

Givetvis bokade jag plats för tåg brukar vara fulla av studenter (som i sin tur är fulla) och annat miljöpartistvänsterdrägg.

Mycket riktigt var tåget knökfullt, jag letade reda på min plats, och GIVETVIS delades det kupé med en unge som hade öroninflammation och grinade hela jävla resan.

Hädanefter kör jag egen bil.
Möjligen att jag flyger, för ska jag sitta inlåst med idioter så ser jag gärna att det är så kort tid som möjligt.

Paris-Quito.
16 timmar.
Kolikbäbis.
Inte tyst en enda minut.

Fyfan att dom förbjöd laudanum.

Paris-Quito.
16 timmar.
Kolikbäbis.
Inte tyst en enda minut.

Fyfan att dom förbjöd laudanum.

Haha, vilka flygturer ni gör, jag har flugit ett gäng med gånger och jag kan inte påminna mig att jag hört någon unge grina mer än max 5 minuter 1 gång. :va

det kanske förklarar varför jag inte hajar varför folk är så upprörda över små jävlar :D

:jagmåstehabokatdomkolikfriaavgångarna

Last edited:
Sist när vi flög hem från teneriffa...

Så roligt, vi skall till Teneriffa med vår 1,5åring om två veckor... :)

Att bebisar/mycket små barn får ont i öronen och skriker för det kan jag ta, de förstår vad som händer.
Men när snorungar skriker och för ett jävla liv o sparkar i sätet då blir jag vansinnig, de skall sägas till av föräldrar innan jag surnar till!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg