Små håriga......

JörgenT

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Blackbird-98
Att bo på landet kan ibland ha sin nackdel!!..

Har puttsat och fejat hojen i värme garaget från och till i tre veckor! Lite små trevligt tycker jag. Man kan drömma sig bort till vårkanten,,, Och bara längta. Men så idag när jag stod på knä för femtioelfte gången, och råkade lysa in i luftburken (idag uten filter) så till min ve och fasa får jag se att anticimex även där, har lagt råttgift (beta foder).... ELLER.. Va f..n.. Dom små djävlarna har laggt ett vinter lager, I MIN LUFTBURK.. :( .. Ja Ja, tänkte jag, de e la bara o hämta damsugaren. När jag är på väg in till huset så slår det mig. Dom har ju tillgång till Fuggarna.. Som nybliven MC förare och mek såkänner jag hur paniken sätter in!... Hur får jag bort luftburken??.. Sedan ilskan.. :mad: Nä nu jävlar.. (så här efteråt undrar jag vad jag håller på med :kocko )
Vänder tvärt och går till bilen. Öppnar garage porten. kör in bilen och låter den stå på. Ser snö slungan... Den ryker ju den med!!!. Nu så är det ett jävla liv i garaget och bättre blir det inte när GAS GAS:en startas och min 550 suzuki (utan dämpare river igång).. Stänger dörren och går in på en java!.. Går ut igen efter 30min.. öppnar dörren, och ser ej vad som är vad där inne. Men jag mådde bättre!!.. Och det var troligen det enda denna handling åtgärdade!!..

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back