små fälgar

Nisse Järnet skrev:
Bra litereffekt :3freak
Amerikänska bilar har inget med bra liter/effektförhållande att göra, där gäller "stort är bra" :D
Vore iofs inte helt ointressant med en siffra på vridet med :)
//Tobbe
 
Själv diggar jag Ford F100 från typ 50-60-talet....

Nog fan den enda fårrd jag kommer att gilla? :hihi
 
Chevy stepside från samma tidsålder är ju inte precis ful heller.
Frågan är om man ska ha så stOOOOra fälgar på en sån :näsblod
//Tobbe
 
Blue skrev:
Men dom är coolare höjda! :tummenupp

chevy4.jpg
Står ju att det är en 496 o inte en 454 :7peta
 
Blue skrev:
8,1L kan ju inte vara sämre! :)







....utom för soppakontot...
Nej, men det är nog ingen höjdarbil om man ska åka på sightseeing med föräldrarna. Blir ett h-lvete att ta sig in i bilen. Men väl där så är det bara att åka o titta ner på alla andra :hihi
 
Vad är effekt på höga varv för något?

Vrid :7peta


Ps. Farsgubben har en 454SS. Nån som vill ta på mig? :arsele
 
Biifer skrev:
Hur svänger man?

vändradien är inget problem på den här modellen eftersom att man inte behöver bry sig om hur bred vägen är, eller andra bilar, eller diversevattendrag, bara att köra
 
Lillbrorsan hade en sån där 454SS,det var ett jävla drag i den,bred och fet var den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top