Jonasson
viam inveniam aut faciam
Korsposter lite då jag verkligen behöver svar på detta snabbt.. Ber om ursäkt ifall någon blir putt..
Har problem med min KTM 640 med akra å rallykam, har gått från CV förgasare till en FCR med accpump. Har lite funderingar eller frågor runt bestyckningen. Köpte fuggen beggad och chansa utan att öppna den. Hojen skulle ju ändå köras till bänkning. Nu är det så att hojen bara smäller å puffar, den låter som ett eget litet världskrig
Frågan är hur fel kan det bli med följnde bstyckning, kan det bli så tokfel verkligen att hojen inte är körbar med den lilla skillnad som är på munstyckena?
Orginal ska den vara bestyckad enl följande(ganska säker)
165 main
42 idle
4e hacket på nålen(uppifrån)
Luftskruv 2 varv ut
Flotören på 9mm
Min är bestyckad enl följande
175 main
48 idle
3e hacket på nålen(uppifrån)
Luftskruv 1½ varv ut
Flotören på 8mm
Ska detta verkligen vare så jävla helfel att bågen inte går alls eller jävligt dåligt? Dessutom dör den(slår ifrån) när man ska wheela Ska jag leta efter andra fel kanske?
Tacksam för alla svar och funderinger!!

Har problem med min KTM 640 med akra å rallykam, har gått från CV förgasare till en FCR med accpump. Har lite funderingar eller frågor runt bestyckningen. Köpte fuggen beggad och chansa utan att öppna den. Hojen skulle ju ändå köras till bänkning. Nu är det så att hojen bara smäller å puffar, den låter som ett eget litet världskrig

Orginal ska den vara bestyckad enl följande(ganska säker)
165 main
42 idle
4e hacket på nålen(uppifrån)
Luftskruv 2 varv ut
Flotören på 9mm
Min är bestyckad enl följande
175 main
48 idle
3e hacket på nålen(uppifrån)
Luftskruv 1½ varv ut
Flotören på 8mm
Ska detta verkligen vare så jävla helfel att bågen inte går alls eller jävligt dåligt? Dessutom dör den(slår ifrån) när man ska wheela Ska jag leta efter andra fel kanske?
Tacksam för alla svar och funderinger!!