Smällare

Glocalnet: Jag ska filma nästa gång jag skickar upp stekpannan i luften så får du se :D

Dalan skrev:
2650754 Glocalnet: Jag ska filma nästa gång jag skickar upp stekpannan i luften så får du se :D

Gör det så vill ja se den flyga 10 meter upp i luften.
Jag har nämligen själv haft exakt sådanna.. och dom är inte SÅ bra.

Köpte en sån här idag, borde väl gå att tända med :D
dsc00174uq7.jpg

vill ha mina!!1

Fan haade ju fått dom men morsan orka inte bära in paketet :hihi vägde 11 kg :lol

Last edited:
prulle skrev:
2650904 vill ha mina!!1

Fan haade ju fått dom men morsan orka inte bära in paketet :hihi vägde 11 kg :lol
nu jävlar får stockholm akta sig..
Prulle har fått 11Kg smällare..:skrämd:

HannesH skrev:
2650924 nu jävlar får stockholm akta sig..
Hehe fett roliga, men hur fan tänder man dom säkert? vira in en i tidningspapperå efter ett tag small det ju men lite precisare vore schyst :hihi

HannesH skrev:
2650924 nu jävlar får stockholm akta sig..
Hehe fett roliga, men hur fan tänder man dom säkert? vira in en i tidningspapperå efter ett tag small det ju men lite precisare vore schyst :hihi
Stubin efterlyses.

Last edited:
Haha jag har bara 5.3kg ju :( Dra dom mot en tändsticksask? Funkar prima för mig iaf. Har inte testat med stormtändaren än, men det lär ju funka det med.

Nisse Järnet skrev:
2650972 Haha jag har bara 5.3kg ju :( Dra dom mot en tändsticksask? Funkar prima för mig iaf. Har inte testat med stormtändaren än, men det lär ju funka det med.
I vilken ände?

Nisse Järnet skrev:
2651051 Av smällaren? Den med svart hårt klet! Dra den mot plånet eller vad det heter på en tändsticksask. Smällarna funkarsom tändstickor :) Ut och testa!
Åfan! hehe stog å elda i andra hålet, kunde blivigt intresant :hihi

Nisse Järnet skrev:
2651088 Haha dåre :D
Tur att jg bytte taktik till att linda in i tidning å fjuta på tidningen :hihi nej nu ska testa the real deal.

Hur länge brinner tändsatsen?

fan inte fan va det några "skika skiten 10 meter upp i luften" saker.

Glocalnet skrev:
2651632 :corn Nehe?
Men öl burken försvann, eller ja delarna blev väldigt små:D och fan va dom låter om man plaserar dom strategiskt :hihi (metros låder är skit kul :hihi)

Back