Monterade dit 25 kw strypningar igår. Strypningarna monterades i insuget efter förgasarna.
Jag vet inte om jag inbillade mig det, men den började smälla lite mer som om den går för snålt eller något liknande. Kan strypningarna ha påverkat blandningen något?
Rent teoretiskt så borde det inte vara så eftersom man ändrar inte på blandningen alls.
Sen har jag en fråga till: Hur pass onyttigt är det att köra med insugsstrypningar? Brickorna har riktigt små hål - Blir det inte rätt så stort tryck där när man vrider helt?
Jag vet inte om jag inbillade mig det, men den började smälla lite mer som om den går för snålt eller något liknande. Kan strypningarna ha påverkat blandningen något?
Rent teoretiskt så borde det inte vara så eftersom man ändrar inte på blandningen alls.
Sen har jag en fråga till: Hur pass onyttigt är det att köra med insugsstrypningar? Brickorna har riktigt små hål - Blir det inte rätt så stort tryck där när man vrider helt?