smälde me hojjen idag

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
sthlm
Hoj
nx250
kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla **** kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hon kör in i sidan på hojjen och jag klämmer foten + flyger över huven på bilen.
duktig vridning på benet,ambulans till st-göran röntka mm, klara me bra fast me en super duper knäbenvridning + blått o gott.

2v sjukskrivning (till o börja me)+ hojjen är jätte lessen just nu :näsblod

få se när kawa turbon blir fixad,men tror den klara sig bra maskinellt.

ps..lita inte på att folk alltid ser efter innan dom svänger ut.

hare sam
 
Last edited by a moderator:
sam1 skrev:
2317832 kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla fitta kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hon kör in i sidan på hojjen och jag klämmer foten + flyger över huven på bilen.
duktig vridning på benet,ambulans till st-göran röntka mm, klara me bra fast me en super duper knäbenvridning + blått o gott.

2v sjukskrivning (till o börja me)+ hojjen är jätte lessen just nu :näsblod

få se när kawa turbon blir fixad,men tror den klara sig bra maskinellt.

ps..lita inte på att folk alltid ser efter innan dom svänger ut.

hare sam

Osis, jag litar ALDRIG på bilar som står o skall svänga ut, hon måste ha kört ut mitt framför dig!! Lider med dig, sådant är tråkigt.
Du är säker på det var en F.... som körde och inte en K..? Lite tråkigt ordval. :7peta
 
ok ska ändra när jag lugnat ner mig.men är jävligt sne på blinda bilister...


ps: kan någon komma hit och hjälpa mig så jag får på en strumpa på höger benet..... så ovig just nu :rolleyes:
 
Last edited:
Va skönt att det inte blev värre skador på dig..
Enligt min dotter som ringde mig igår och var helt förstörd så såg det väldigt otäckt ut..

Hon var oxå jätte arg på kvinnan i bilen som bara svängde ut förrästen.
Men nu när jag vet att du är ok så ska jag genast meddela det till dotra så hon mår bättre.

Kram på dig
Loppan
 
Fan Sam, fixa hojen nu så att vi kan få se dig hardcore-wheela på Lunda industriområde!


.
 
Oh fy f...n.. Vred ben och fot förra sommarn när jag vurpade med grus sprutaren!! Ligament och senor utsträckta till max..Ej fri från smärtor ännu!! Gå till en sjuk gymnast!! Det gjorde inte jag och det ångrar jag idag!!
 
JörgenT skrev:
2318214 Oh fy f...n.. Vred ben och fot förra sommarn när jag vurpade med grus sprutaren!! Ligament och senor utsträckta till max..Ej fri från smärtor ännu!! Gå till en sjuk gymnast!! Det gjorde inte jag och det ångrar jag idag!!

Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Om det är nått du ska ångra ska det väl vara att du inte gick till en sjukgymnast. :pannkyss
 
Hardrock Ragge skrev:
2318244 Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Om det är nått du ska ångra ska det väl vara att du inte gick till en sjukgymnast. :pannkyss

Vurpa e piss. Jag gick omkull i veckan jag med. Jag är klar sjukgymnast nästa år så då kan jag ta in sporthoj-patienter:)
 
tack för den härliga stödet här :)

nu när morfinet har laggt sig, så kommer våg 2 av smärta.

bevar för när det är daxs att göra 2:an. :rolleyes: :rolleyes:

sam
 
Hardrock Ragge skrev:
2318244 Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Om det är nått du ska ångra ska det väl vara att du inte gick till en sjukgymnast. :pannkyss
Är hälften av dina inlägg av besserwisserkaraktär?

Är hälften av mina inlägg riktade till dig? :P

Erkänn, du är bitter över din Silverwing :P
 
kattcalle skrev:
2318722 Är hälften av dina inlägg av besserwisserkaraktär?

Är hälften av mina inlägg riktade till dig? :P

Erkänn, du är bitter över din Silverwing :P

Jo jag känner det med att det är lite besserwisser över dem, men jag har ju som du säger en Silverwinge så mina kunskaper om sporthojar är ju ytterst begränsade, därav! 6000 rpm ger 110 km/h på femmans vxl, hur skulle du må? :gnissla

:fyllisar
 
sam1 skrev:
2317832 kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla **** kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hon kör in i sidan på hojjen och jag klämmer foten + flyger över huven på bilen.
duktig vridning på benet,ambulans till st-göran röntka mm, klara me bra fast me en super duper knäbenvridning + blått o gott.

2v sjukskrivning (till o börja me)+ hojjen är jätte lessen just nu :näsblod

få se när kawa turbon blir fixad,men tror den klara sig bra maskinellt.

ps..lita inte på att folk alltid ser efter innan dom svänger ut.

hare sam

Gillar inte den nya parkeringen i V-by. Det är väldigt många som gjort fula svängar ut från den parkeringen.

Själv var jag riktigt nära att smälla ett rådjur på Bergslagsvägen vid V-by på morgonen idag men jag han bromsa in. Rådjuret däremot fick panik och hoppade tillbaka på andra sidan vägen och den vita volvon han inte stanna. PANG! Allt jag hann se var lite vitt ludd och ett par ben flygandes i luften bakom Volvon.

Så tro inte att vilt bara finns i skogen. Dom bor även i stan!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top