SMÄLLARE : Cobra & Bangers

Nackdelen med att det går att googla på sporthoj är att folk regar sig bara för att köpa smällare....

Nackdelen med att det går att googla på sporthoj är att folk regar sig bara för att köpa smällare....

Kanske det. Men nu e det så att jag har en Honda Cross. Och reggade mig här efter tips av en polare. Och råkade se en tråd med smällare och gjorde en egen. Så jag är inte bara intresserad av att köpa smällare. DÖM INTE UTAN ATT VETA!

Kanske det. Men nu e det så att jag har en Honda Cross. Och reggade mig här efter tips av en polare. Och råkade se en tråd med smällare och gjorde en egen. Så jag är inte bara intresserad av att köpa smällare. DÖM INTE UTAN ATT VETA!

GuW är inte en sån gubbe som dömer precis.

:) :tummenupp

Jag skulle behöva en låda utan botten men gärna med lock som jag kan gömma mig i när trådpolisen kommer...

Gissningsvis läste du reglerna innan?

"ENDAST FÖR SPORTHOJÄGARE!
OBS! Kör du moped, cross, minimoto eller nått under 125cc eller cross så är du inte välkommen på denna sajten. Vänligen besök en annan sida som passar dig bättre tills du passar kriterierna! Ditt konto tas bort helt."

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT