Slutspurten i Allsvenskan!

sege skrev:
Du verkar jävligt engagerad i AIKs öde utan att bry dig och vilja läsa.

:arsele på dig själv.
Jag läser inte :fakta kollar på sporten. Där går det ju inte att komma ifrån. Sen när man läser nån tidning så går det fetbort att läsa mer än överskriften!

IFK Göteborg 1 - 2 Malmö FF :D :D

mfflogo.gif

hållundan skrev:
Så jävla gött att BoIS har 0-1 på Malmö.

Nu blir det SM-guld till Änglarna ändå! :yoparty

Ventilera, vad tycker ni? Vad tippar ni? Avgör blåvitt borta mot Halmstad? Eller blir det seger hemma mot MFF inför ett fullsatt Ullevi?

:angel

Eller hur :rolleyes:
MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF :banana :banana :banana

hållundan skrev:
Det är ju stor skillnad på klackens storlek och publiksnittet...

Du har inte varit på Malmö Stadion va... :yoparty
Malmöklacken är "rätt" stor!

Nåja, vi får vara ärliga och säga att HBK skaffade sig guldläge.
Vet inte vad som skall kunna motivera Göteborg att stå upp mot HBK på Örjansvall.

Hoppas ni som var på Ullevi hade trevligt, det såg ut att vara riktigt bra tryck?

hållundan skrev:
Härligt med lite diskussion!

Vad jag har att komma med just nu är inte mer än...

HEJA BLÅVITT!!!!!!!

:hej

Nu ska jag hålla med dig!!! :pannkyss

Tycker jätte-, jätte-, jättemycket om Änglarna.
Ijeh är kung o Alexandesson hans prins. Vi utnämner Mild till drottning och Bengt Andersson till prinsessa.

Men för helvete, se till att ta poäng mot HBK!!! :fatta!

Maverick_ou812 skrev:
Nu ska jag hålla med dig!!! :pannkyss

Tycker jätte-, jätte-, jättemycket om Änglarna.
Ijeh är kung o Alexandesson hans prins. Vi utnämner Mild till drottning och Bengt Andersson till prinsessa.

Men för helvete, se till att ta poäng mot HBK!!! :fatta!

Blåvitt kommer förlora mot Halmstad och Halmstad vinner guld.

Heja Blåvitt! :banana

Usch vad tråkigt! Att vi inte fick in bollen på alla lägen i andra halvleken är beklagligt :( Känns iaf bättre att förlora efter att ha gjort, en bra halvlek. Efter första kändes det riktigt tungt. Men andra halvleken var ju helt klart blåvitts. Aja, får bli att satsa på svenska cupen nu :yoparty

38000 på läktaren och vi 5-6000 mffare tok äger hela Ullevi. Skämmigt för :kulspruta :angel

Dragon skrev:
38000 på läktaren och vi 5-6000 mffare tok äger hela Ullevi. Skämmigt för :kulspruta :angel

Änglarnas sång dog väl ut lite efter 1 och 2-0 målet. Men efter IFK:s 1-2 mål såg jag bara munnarna röra sig på er mff:are, då hördes inget annat än änglarnas sång. Trots att jag satt nästan bredvid eran klack :gnissla
Men jag var imponerad av eran klack, stort minus för hatramsorna dock (IFK och Ijeh) Speciellt Ijeh-ramsan, den var låg.

Poffer skrev:
Änglarnas sång dog väl ut lite efter 1 och 2-0 målet. Men efter IFK:s 1-2 mål såg jag bara munnarna röra sig på er mff:are, då hördes inget annat än änglarnas sång. Trots att jag satt nästan bredvid eran klack :gnissla
Men jag var imponerad av eran klack, stort minus för hatramsorna dock (IFK och Ijeh) Speciellt Ijeh-ramsan, den var låg.
IFK hat ramsorna stöttar jag till 100% men att Ijeh får ta så mycket skit för att han flyttade är lite synd (Hot o.s.v)
Men du kan ju inte komma och säga att IFK klacken va den ledande klacken på Läktaren!?
http://www.mffsupport.com/Arkiv_Galleri/2004/IFKGbg20041025/Movies/PICT0020.MOV

Last edited:
Dragon skrev:
IFK hat ramsorna stöttar jag till 100% men att Ijeh får ta så mycket skit för att han flyttade är lite synd (Hot o.s.v)
Men du kan ju inte komma och säga att IFK klacken va den ledande klacken på Läktaren!?

Jepp, det är riktigt tråkigt. Jag e inte mycket för hatsånger över huvudtaget, men båda skrek dom ju lika mycket. Svårt att säga eftersom jag satt så nära MFF-lacken. Men IFK-klacken var nog inte ledande nej. Dom som satt på motsatt sida kan ju avgöra detta, vilka dom hörde mest.

Poffer skrev:
Jepp, det är riktigt tråkigt. Jag e inte mycket för hatsånger över huvudtaget, men båda skrek dom ju lika mycket. Svårt att säga eftersom jag satt så nära MFF-lacken. Men IFK-klacken var nog inte ledande nej. Dom som satt på motsatt sida kan ju avgöra detta, vilka dom hörde mest.

Hittills är du den första jag snackar med som tycker att det är värt att dikutera över huvud taget. Och då snackade jag ändå med en hel del IFKàre innan vi tog bussen hem i går.

Dragon skrev:
Hittills är du den första jag snackar med som tycker att det är värt att dikutera över huvud taget. Och då snackade jag ändå med en hel del IFKàre innan vi tog bussen hem i går.

Syftar du på att dom var för besvikna över förlusten för att diskutera det eller över att dom tyckte att MFF-klacken hade mer tryck? :tungan

Poffer skrev:
Syftar du på att dom var för besvikna över förlusten för att diskutera det eller över att dom tyckte att MFF-klacken hade mer tryck? :tungan

Det sistnämnda...så klart..men visst det måste svidit en del att få stryk. Fast det vet nog du mer om än jag :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back