slutkört i år

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
jaha!! kommer från akuten nu och det visar sig att alla musklerna på baksidan av låret är avslitna. Fakk, när allt verkar gå på rätt håll så händer detta. Det var fan inte ens ett stunt jag gjorde, surt så satan. bara hoppas på att jag blir någerlunda återställd så att man kan köra nästa år.

roligt att träffa alla dårar i stockholm. marcus rokkar sjukt. fortsätt så, jag behöver inspiration

Om ni inte sett pixen jag tog så finns det några på badmanners.org

jaha!! kommer från akuten nu och det visar sig att alla musklerna på baksidan av låret är avslitna. Fakk, när allt verkar gå på rätt håll så händer detta. Det var fan inte ens ett stunt jag gjorde, surt så satan. bara hoppas på att jag blir någerlunda återställd så att man kan köra nästa år.

roligt att träffa alla dårar i stockholm. marcus rokkar sjukt. fortsätt så, jag behöver inspiration

Om ni inte sett pixen jag tog så finns det några på badmanners.org

Jäklar va jobbigt för dig. De e bara å sätta igång med sjukgympan så fort som möjligt. Hoppas allt löser sig.

Jäklar va jobbigt för dig. De e bara å sätta igång med sjukgympan så fort som möjligt. Hoppas allt löser sig.

tack. får dock inte göra ett skit på 4 veckor. har inte smärtan lagt sig lite och jag får någon form av rörelse i benet den närmaste veckan så blir det kniven

Va jobbigt. Blir de kniven då tar de ju absolut ängre tid. Som sagt får hoppas på de bäst iaf. Lycka till har säkert fått nått härligt pilller med dig hem ta ett sådant å sov. Brukar alltid kännas lite bättre dan efter, iaf efter mina vurpor.

shit 2k7 vurp året nummer ett :näsblod
fyfan va tråkigt :/ har själv settat inne sen maj med brutna ben så jag vet hur det är ;)

shit 2k7 vurp året nummer ett :näsblod
fyfan va tråkigt :/ har själv settat inne sen maj med brutna ben så jag vet hur det är ;)

detta året suger getpung. började med att sabba en armbåge. sedan slog jag ena höften ur led och nu detta.

värsta som kan hända nu är att ps2.an pajar

Jag lider med dig. Själv valde att placera mig själv och hojen i baken på en lastbil i en högre hastighet. Resultatet blev krossat lårben, skadade lungor och lever. Inge mer hojåkande i år, lagom kul...

Bara o gilla läget.

Jag lider med dig. Själv valde att placera mig själv och hojen i baken på en lastbil i en högre hastighet. Resultatet blev krossat lårben, skadade lungor och lever. Inge mer hojåkande i år, lagom kul...

Bara o gilla läget.

krya på dig. det här suger getpung. man kan bara hoppas på att man blir så okej att man kan köra igen. just nu ser det fan mörkt ut för min del och det var bara en skitgrej. man kunde lika gärna halkat hemma

Skador suger, satte hojjen i sidan av en bil i augsusti förra året.
Lårbenet av på 3 ställen o klyvdes en bra bit ner för att göra det hela värre.
Sög rätt stenhårt faktiskt.

Fast nu äre läkt o började åka igen förra veckan :D

det var ett tag sedan sist. pratade med min ortopedläkare idag och de ska operera mitt ben. här kan man köra hoj som en jävla galning så ramlar man hemma och sliter av en fet fin sena i benet plus att en muskel har sjunkit ca 10 cm:näsblod. helt sjukt. hoppas att det inte tar förlång tid nu och att det läker snappt så jag kan köra nästa år.

problemet läkarna hade var att hitta någon som kan operera. skadan var så sällsynt så att ingen har gjort något liknade:va

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8