Slutkört för denna säsongen :(

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Vill bara meddela att nu är det slutkört för min del denna säsongen.Jag har kvaddat mitt knä och även axeln (ej mc vurpa).Det tycks inte bli bättre av sig själv och jag får ont när jag kör hoj.Så det e bara o gilla läget o gå till das doktor och fösöka få det fixat.Hojen är såld redan och jag tror inte att jag skaffar nån ny denna säsongen utan lugnar mig till nästa säsong o ser då om man kan hitta nån lite vettigare sitta rakt upp hoj istället.Jag kommer dock att glida ner till strandvägen eller liknande ändå med bil för att snacka lite skit o vinka av er när ni kör ut o har kul.Kanske man kan agera fotograf taxi eller nåt istället :).

Fifan låter inge vidare.. men som sagt krya på dig och hoppas du e tillbaka me nya krafter o ny hoj nästa säsong

Tradigt , men hade jag varit dig hade jag åkt runt till olika mc handlare och provsuttit en massa modeller för och se om du kan ha någon hoj som funkar trots ditt knä.
Krya på dig morgan!
Jag kommer upp till dig i veckan och hälsar på :D

tack allihop.jodå annan mc ska prövas ut.men inte förrän knäet är såpass att det stödjer till hundra procent och jag kan böja benet en längre stund utan att det gör ont

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back