Slutet på The Descent !?

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date

Jonathan

Guest
Kikade nyss på den. Börjar grymt bra, och sen är det tyvärr som alla säger, för mycket splatter.

Men vad jag inte fattar är slutet. Drömde hon bara att hon hittade ut och körde iväg med billen alltså :confused:

Jepp, hon "önskedrömde" typ. I själva verket satt hon kvar i grottan med en massa läskiga figurer.
Klart den läskigaste film jag NÅGONSIN sett, satt på helspänn konstant.

Dee_cati skrev:
2226423 Jepp, hon "önskedrömde" typ. I själva verket satt hon kvar i grottan med en massa läskiga figurer.
Klart den läskigaste film jag NÅGONSIN sett, satt på helspänn konstant.

Aha, vilken värdelös tant som inte ens hittar ut ur en liten labyrint :hihi

Jovars, lite skitnödig blev man allt emellanåt. Men den kunde ha blivit bättre än var den var. Helt klart sevärd! :tummenupp

Är det den med grottutforskarna och dom konstiga monstrerna?

Isåfall, bra slut :tummenupp

Tyckte filmen var lite halvkass, men med ett bra slut.
Någon som sett den andra olyckan, The Cave. Hur är den i jämförelse med The Descent?

morlock skrev:
2226523 Tyckte filmen var lite halvkass, men med ett bra slut.
Någon som sett den andra olyckan, The Cave. Hur är den i jämförelse med The Descent?

The descent är klart bättre

Hade filmen slutat innan orcherna eller vad de nu ska kalla dem som hade det varit en bra film. Nu var det bara tröttsamt och inte för en sekund läskigt under andra halvan av filmen. Att de inte kan lära sig att man är rädd för det man INTE ser.

Tror att filmen i fråga är en man antagligen hatar eller älskar. Själv tycker jag att den lyckades skapa den där läbbiga atmosfären som få filmer de facto lyckas med, alltså en riktig höjdarrulle :tummenupp

Tror aldrig att jag blivit så rädd/förvånad som när orchen kom fram bakom bruden när man såg allt genom IR-kameran :död

mini-knutten skrev:
2227920

Tror aldrig att jag blivit så rädd/förvånad som när orchen kom fram bakom bruden när man såg allt genom IR-kameran :död

Haha satt med en tjejkompis som skrek.
Klart som fan jag hoppade till :hihi

Min :tuttar påstår att hon i filmen hallusinerar allt och att hon är den som mördar alla. Dom snackar om att man kunde få hallisar i film men jag håller fan inte med! klart monsterna var där.....eller.....har min :tuttar fel? Jag hoppas det i alla fall!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd