Slutet gott allting gott!!!

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
R1
Skrev ett inlägg förra veckan när jag hade fått en faktura av trafikförsäkringföreningen på dryga 5 tusen kr. Dan efter ringde jag Folksam och frågade vad som hänt. Dom sa att fler hade blivit drabbade och att det berodde på nåt autogiro strul som jag inte kunde råda över. Fakturan blev makulerad och eftersom hojen hade varit oförsäkrad en månad så teknade dom en ny helårsförsäkring Från Dec.04 till Dec 05 och då plösligt sjönk premien från 656:- till 547:-/mån :banana :banana

Masen skrev:
Skrev ett inlägg förra veckan när jag hade fått en faktura av trafikförsäkringföreningen på dryga 5 tusen kr. Dan efter ringde jag Folksam och frågade vad som hänt. Dom sa att fler hade blivit drabbade och att det berodde på nåt autogiro strul som jag inte kunde råda över. Fakturan blev makulerad och eftersom hojen hade varit oförsäkrad en månad så teknade dom en ny helårsförsäkring Från Dec.04 till Dec 05 och då plösligt sjönk premien från 656:- till 547:-/mån :banana :banana

You Fucking prick!!! :tungan
Somliga ska ju ha tur...själv sitter jag här och våndas inför nästa månads räkning när helvetet drar igång igen :4skrika

Nyheter
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Back