Slutburk

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
Tja .. min kopmis som råkar ha en likadan hoj som jag ( annan lack ) ska köpa en ny slutburk.. då han påstår att den går bättre utan den så han vill köpa en som har störren diameter på insidan :va
Han kollar på en som finns på geiwiz. det står opened och att den är för årsmodell 95-98 men kan han kränga dit den endå? och har den som heter opened större inner diameter?? kan noteras att han kör ostryp :tungan

Macke.. skrev:
Tja .. min kopmis som råkar ha en likadan hoj som jag ( annan lack ) ska köpa en ny slutburk.. då han påstår att den går bättre utan den så han vill köpa en som har störren diameter på insidan :va
Han kollar på en som finns på geiwiz. det står opened och att den är för årsmodell 95-98 men kan han kränga dit den endå? och har den som heter opened större inner diameter?? kan noteras att han kör ostryp :tungan

Enligt graham bell vill man ha ett innerrör med en diameter på krökens ändrör + 8mm

Ljunghusen skrev:
Enligt graham bell vill man ha ett innerrör med en diameter på krökens ändrör + 8mm

Okej nu är jag dryg, men uppfan inte han telefonen? Och varför plus 8 mm, de ju typ 3 cm?!Minst!

Ljunghusen skrev:
Dude, fråga honom, jag har bara lästa hans bok :tungan

Han heter också Graham Bell

Haha passande! Okey men du lära ha rätt för jag har inte läst någon sån bok. (finns ju inte på biblan. :4skrika )

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back