Slutar med inlägg här.

Dee_cati skrev:
ja och så gör vi ett danskt forum för alla som bor längre ner än göteborg!
Jaaa :tummenupp
Och så en avdelning för alla norr om Gävle som vi kan kalla... ehhhh... eskimåer.
Själv skulle jag vilja ha ett forum för folk som börjar närma sig 30 men som fortfarande tror de är 23, kör husa hellre än bra och alldeles för ofta dricker alldeles för mycket öl. Där kommer vi även konstant påminna varandra om hur fina, bra och snygga vi är samt att våra hojjar är bättre än ALLA era andras. Nån som hänger på till detta renegade-forum??

Till avdelningen seriösa grejer: Det enda jag stört mig på i vad marals skrivit är det konstanta tjatet om att han är dubbelt, ibland trippelt, så snabb med sina 18/21 som alla vi andra tillsammans med 17". Rätt överdrivet så jag hoppas du fattar att du fortfarande är välkommen :hej

det som lockar mig med en för tunn plånbok för en schysst hoj och sm-fälgar är "sveriges största hojsamhälle på nätet" och i den texten står det inte nånstans att offroad är fel, jag gillar mototcyklar i alla (nästan) dess former och jag vill se filmer och höra historier som folk berättar. nu är då problemet att jag hittils inte har hittat nåt forum som tar upp offroadhojar och är lika bra i överigt som detta så det var ett enkelt val. att då sedan sm-delen av forumet passar allra bäst är ju som tidigare sagts att det är till 95% likadana hojar.

sedan kan man tycka att det är synd att plastraketspiltoterna inte ser än som motorcyklist när man kör offroad men det är en helt annan tråd det.

petter

Stanna kvar hos oss!

Klart du ska stanna!
Tycker att allas åsikter är välkomna.
Även om man inte alltid håller med är det ändå kul att höra vad andra tycker.

hp skrev:
Eftersom det handlar om samma cyklar men med olika hjul kanske man kan döpa om forumet till Motard/Offroad. Det är bättre med flera inlägg och att forumet blir levande än att det är stiltje vissa perioder......
......Jag tror att alla skulle tjäna på om forumet profilerade sig mot både motard och offroad.

Exakt min mening! Antingen ett forum för alla, eller så lite mer organiserat-en underavdelning för enduro/cross/isbana...

Det är ju inte så att "motardfrågorna" kommer att försvinna och enduro-snubbarna tar över forumet, för att dom oxå snackar här!!

Mr Rockster :whip :D :p hihi

Kör med en underavdelning, Offroad. Så slipper folk störa sig. För att prata offroad e ju ett måste :tummenupp

Marals76 skrev:
Eftersom folk här inne är i allmänhet otrevliga och visar dålig bemötande enbart för att man inte åker omkring med motardhjul på detta forum känner jag att det ej finns någon anledning att spendera min tid här.
Ps. Gäller ej alla
Hej på er.

Dåligt bemötande gäller ju mest hela Sporthoj.com...alla måste ju vara precis likadana, dvs. flashigt skinnställ med tillhörande plastraket eller motard. Honnörsord: Arai Shoei Öhllin R1 Fireblade Husaberg Dainese.

Re: Re: Slutar med inlägg här.

Matin skrev:
Dåligt bemötande gäller ju mest hela Sporthoj.com...alla måste ju vara precis likadana, dvs. flashigt skinnställ med tillhörande plastraket eller motard. Honnörsord: Arai Shoei Öhllin R1 Fireblade Husaberg Dainese.

Nu är det du som är petig. Jag tror nog de flesta på sporthoj inte har ett dåligt bemötande.

Re: Re: Slutar med inlägg här.

Matin skrev:

Är du avundsjuk på dom killarna som har dessa saker?

Jag? nää knappast, det är deras problem, många duktiga åkare klarar sig utan dessa saker. jag klarar mig utan dom också fast jag inte är någon bra åkare :tummenupp

Re: Re: Re: Slutar med inlägg här.

motardnisse skrev:
Är du avundsjuk på dom killarna som har dessa saker?

Jag? nää knappast, det är deras problem, många duktiga åkare klarar sig utan dessa saker. jag klarar mig utan dom också fast jag inte är någon bra åkare :tummenupp

Var bara på ett allmänt irriterat humör när jag skrev mitt tidigare inlägg....allt ska vara så lika i samhället....tycker det är tråkigt!

Marals76 skrev:
Eftersom folk här inne är i allmänhet otrevliga och visar dålig bemötande enbart för att man inte åker omkring med motardhjul på detta forum känner jag att det ej finns någon anledning att spendera min tid här.
Ps. Gäller ej alla
Hej på er.
Hehe, är det såna här inlägg som gör att Swedie sätter en som moderator för ett forum? :D

Lite kul är det allt...lite :rolleyes:

Kinesisk tänkande eller nåt...

Marals76 skrev:
Ps. Gäller ej alla
Hej på er.
Gräset böjer sig för vinden medan träden står kvar och knäcks...
Förtydligande: Var som gräset...böj och res och kom igen :tummenupp

Ta ett steg tillbaka och en helt ny värld öppnar sig...(eller nåt sånt)

Bättre att skriva än att vara tyst, kanske hjälper det någon...kanske irriterar någon...
Mycke skäll fick jag, mycke lärde jag mig, och någon enstaka få var tacksam för tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55331&highlight=egentillverkat+slipon
Bryt ihop och kom igen och stanna kvar och... :D
MVH. \\Micke

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back