Dominator-Rocks
Guest
Jag har hållt upp ett bra jeddra tag säkert ett halvår mer kanske.
Men nu har jag börjat smygsnusa på kvällarna
Mmmmmm GOTT!
Men nu har jag börjat smygsnusa på kvällarna

Mmmmmm GOTT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...men men som någon skrev, varför sluta med ngt som e såå gott..
Jag "slutar" ganska ofta. Inte på så sätt att jag bestämmer ett datum och slutar då, utan att jag helt enkelt, mitt i en dosa, kommer på att "nu skiter jag i det här".
Inga problem alls att hålla upp en vecka eller två. Det är skitenkelt.
MEN..........
Så fort jag dricker trillar jag dit. Finns inte en chans i helvetet att jag kan stå emot. Ska jag sluta dricka också? Jag kallar mig ingalunda beroende av alkohol, men jag tycker det är en social grej och dessutom är det faktiskt lite trevligt att ta några drinkar/öl med polarna på fredagen. Då trillar man dit....
Köper ett par dosor, sen tröttnar jag igen och "slutar".
Tips till folk som försöker sluta snusa.
Jag har lagt in en automatisk överföring utav pengar till ett "sluta snusa konto".
Varje månad, samma dag som lön kommer flyttas motsvarande 1 månads snusinköpspengar till detta konto.![]()
Detta ger mig den motivation jag vill ha (spending money), enda anledningen att jag slutar snusa är ren snålhet.
![]()
Snusfri i snart 3 månader nu.![]()
![]()
Det där håller inte så länge. Det gör man i början men inser snabbt att pengarna rullar till annat. Trots att man slutar snusa så har man likt förbannat inte mer stålar över i slutet av månaden.
Det där håller inte så länge. Det gör man i början men inser snabbt att pengarna rullar till annat. Trots att man slutar snusa så har man likt förbannat inte mer stålar över i slutet av månaden.
Jag slutar för att må bättre och för att jag inte vill betala hutlösa snuspriser.
Nån annan son har haft problem med huvudvärk? Har hållt upp i en månad snart och sista 3 dagarna har jag varit på redigt dåligt humör och haft huvudvärk. Kan det vara abstinens tro? Eller har jag blivit gammal och fått synfel eller nåt? Har käkat alvedon på löpande band.
Idag känns det bättre igen iallafall.
Har inte upplevt detta när jag hållt upp vid tidigare tillfällen.
Ja, mår man dåligt av att snusa bör man sluta!
Visst mår man bra som nikotinfri?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing