Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan alltså. Mår piss, söp alldeles för mycket igår från 07:00 till 05:00 och rökte 2 packen cigg (storpacken 24st)
Helvete, ibland saknar man sin snus för man känner verkligen hur jag drog bort en del av livet igår.
Likförbannat var jag tvungen och gå ut och dra en morgoncigg. Vet ärligt talat inte hur jag kan sluta med alla fester..![]()
L
Vänta nu. Du söp en tisdag-onsdag. Från du vakna till i morse? Jag skulle nog vara mer orolig för flaskan då.
Fånigt att höra att man behöver motivation för o sluta....
Är inte livet tillräckligt som bete. Eller har man ett sånt dåligt liv som inte är nåt att jobba för. Då kanske man ska börja i den änden, att se till o få ett bra liv o kämpa för.
Sen är det ju helt galna summor pengar som bränns upp. Spara allt o köp nåt speciellt till DIG .
Jag själv har snusat i 35 år, slutat(pausat) nu. Mor(53) och Mormor(62) dog i Cancer relaterad till rökning.![]()
Sen är det ju helt galna summor pengar som bränns upp. Spara allt o köp nåt speciellt till DIG .
Jodå, jag motiverade mig en hel vecka, sen la jag bara av. Tvärt. Så här gjorde jag:Det går alltså inte att bara sluta helt en dag och bestämma sig för att inte ersätta den fula ovanan att röka med något annat?
11.30 tog jag den siste. Känns inget än och vi får se imorgon![]()
Är man bara tillräckligt motiverad så går allt, ingenting är omöjligt. Det är bara individen själv som sätter käppar i sina egna hjul.Fattar inte hur vissa människor till synes knappt har något sug, helt annorlunda för mig. Måste kämpa med suget dygnet runt ^^
Fattar inte hur vissa människor till synes knappt har något sug, helt annorlunda för mig. Måste kämpa med suget dygnet runt ^^
Jag räkna nu. Resterande dagar till lön med level. 45kr st x 27 = 1215.ska lägga undan de. Rätt motiverande
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |