Ok Jin Chun
...
Var glada att ni har ett jobb att gå till. Jag har haft 1 ½ månads ofrivillig semester, jag börjar snart klättra på väggarna av att inte göra någonting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag varit på jobbet i över fem timmar och kan berätta att det är jävligare än jag trodde det skulle vara. Fy fan!fluppen skrev:jag har bara fått ångest under semestern...mer och mer varje dag som närmar sig jobbet, börjar första dan på jobbet om 10 timmar![]()
![]()
ÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du har för lite ångest, Fluppen, med tanke på hur illa det kommer att bli om några timmar. Bingo skrev:Nu har jag varit på jobbet i över fem timmar och kan berätta att det är jävligare än jag trodde det skulle vara. Fy fan!Du har för lite ångest, Fluppen, med tanke på hur illa det kommer att bli om några timmar.
![]()
![]()
Jepp, nu är det i rätt härad.fluppen skrev:Tack för dina stärkande ord![]()
ÅNGEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bättre så ??
En annan har 4Veckor kvarbörjade semestern idag.twinner666 skrev:2 VECKOR KVAR![]()

cbjorkman skrev:Jag är också första dan på jobbet efter semestern och det känns så jä*la segt...vill bara gå hem och ta 4 veckor semester till...elände...
Din kollega måste ha en jättelemSnabbe_jag skrev:Ah efter en kanonbra dag på jobbet där allt flutit på så lyckas min kollega smälla igen baklemmen på Caddyn över min hand så nu ska jag inte på röntgen![]()
hoppas du inte bröt något.Bingo skrev:Jepp, nu är det i rätt härad.![]()
![]()
Närå, så illa är det faktiskt inte. Man kommer sakta in i det.
F-n vilken otur du harSnabbe_jag skrev:Spricka i handen![]()

GSXR1100R skrev:F-n vilken otur du harkommer du ut till Knudan i Mörrn så ska jag trösta dig
![]()
Stålar menar du?Gustav1 skrev:Arbete ger frihet.
Gustav1 skrev:Arbete ger frihet.
Snabbe_jag skrev:Ja jag kommer ner, men kommer att vaddera röven med taggtråd![]()
McB skrev:En sådan skylt finns uppsatt vid huvudentrén på mitt jobb. Den ljuger.
Gustav1 skrev:En liten redigering då; Arbete ger betald frihet.![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |