Slut på PoRREN!

Jag jobbar inom IT men inte inom det området så jag spekulerar :D
Men tänker mer som så. att om du hos posten vanligtvis har 100 paket som avviker från normen och är skyddade mot scanning så är det kanske inte så svårt att hitta de tio med barnporr. Får man helt plötsligt 10 000 så blir det nog jobbigare att hitta de 10.

Kryptering, VPN m.m. används ju redan idag till en mängd lagliga ändamål. Men ja, jag tror inte det blir lättare med en moral lag som kriminaliserar en stor del av befolkningen. :rofl

Edit: Det har varit ovanligt mycket skumma nyheter på sistone. Har någon dragit en riktigt aprilare med mig och ställt om datumet från 1 april till 16 feb?

Jag tänker som så att om posten slutar ta hand om vissa paket så dyker det upp andra "firmor" som tar hand om dessa paket och ytterligare en rad andra paket.

Finns det något mer strategiskt ställe att smyga in censur på internet än Island? De sitter på sladden mellan Europa och USA...

Finns det något mer strategiskt ställe att smyga in censur på internet än Island? De sitter på sladden mellan Europa och USA...

Mja, enligt denna bild verkar de mer bara inkopplade på den av alla kablar.

tata%20global.png

Mja, enligt denna bild verkar de mer bara inkopplade på den av alla kablar.

tata%20global.png

Men HALLÅ! Porren går över Island. Island är Internets stora porr-hub. Känner alla till. När dom la ner NATOs flygbas vid Keflavik fylldes anläggningen med kommutrustning för att kunna routa all porr på interwebz.

Men HALLÅ! Porren går över Island. Island är Internets stora porr-hub. Känner alla till. När dom la ner NATOs flygbas vid Keflavik fylldes anläggningen med kommutrustning för att kunna routa all porr på interwebz.

Skulle jag vara du skulle jag flytta hem till några polare ett tag, polare som du inte pratat med på LÄNGE.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back